Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke melding av deg TIny:( haha

 

Om vinteren er det glatt. Da an man ikke løpe. Best å være gravid på vinteren, så man ikke blir fristet til å løpe. Eller hur Tiny?

 

Strek i regninga til StoreT: Tiny er dårlig og vil hjem fra alle fester kl 22, så hahahaha der røyk den greia. Des. må jo noen passe på Tiril. DET hadde han glemt det! ;)

 

PSPK kan vi ta snart Tiny:)

 

Hvem som vant? Vant hva da? Aner ikke hva du snakker om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann og godt nyttår:)

 

Var kjekt nyttårsaften:) Men fytti så sliten jeg var i går. En og en halv time søvn er alt for lite-også jeg som var fornuftig og la meg kl 03.30-makan til ufornuftig unge!

 

Må ha noe scrappegreier jeg og-trenger en album-stikke innom panduro før jobb i morgen.

 

Jeg har en stykk svær pupp. Leo er under avvenning-og hmm ja-hva skal man si-dette er hardt!! Ammet henne i dag tidlig-hennes aller siste gang. (sukk...) Og det har vært kleng, og "mamma,pupp" i heile dag. Ho våkna i stad (sånn til vanlig -mammakommerhjemfrajobb- tid-og ikke noe pupp-krakilsk!! Tok en 40 min å få henne til å sovne.

Det samma natten som var-stakkars sambo-han er ganske upoppis i leo sine øyne....

 

I morgen er det jobb igjen og en eller anna på jobb har fått whitney houston sin samlecd i julegave-urk...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha

 

Uff

 

Klemmepå

 

blæ

 

trøst

 

teit

 

Vet ikke helt hva som var til hva, så velg det som passer best der du måtte ønske:)

 

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker WH jeg da :P

 

Hvorfor skulle det være så kaldt og guffent i dag da? Eller er det bare jeg som er frossen i dag?

 

Hvordan går det med mensen fra helvete Molle? 3 dager siden den begynte, men enda vondt i drittmagen og drittryggen, sliten og trøtt og blæææ.

 

Bedre å være høygravid om sommeren enn halvveis i svangerskapet skal jeg si deg! For er man sånn midt på treet og går i bikini så lurer folk bare på om man er feit eller gravid. Er man høygravid så er det jo ikke så mye å lure på.Og jeg tør påstå at det er mye deiligere for en baby å komme om sommeren:) Vi liker jo sommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste med å være høygravid om sommeren er spørsmålet om jeg har det varmt hele tiden. Jeg holdt på å bli sprø. Jeg har det da ikke noe varmere enn alle andre. Jeg har mer å bære på, ja, men det er 25 grader for alle. Jeg er takknemlig dersom jeg slipper å gå 12 dager over igjen, jeg! Siste pode skal vi ha på våren, tror jeg. Hadde tenkt til å få vår barn denne gangen også, men gikk litt lang tid før vi skjønte at vi holdt på å lage barn og plutselig var det gjort. Skulle vi hatt vår barn måtte vi nok tatt 09 barn.

 

Crap, var våken med Liena 2,5 timer i natt. Hun ville ikke sove og i hvertfall ikke i sin egen seng. Prøvde alle triks i boka, men først rett før 6 sovna hun. Sov til 9 så fikk tatt igjen litt, men herre jemini så trøtt jeg er. Gleder meg til å slappe av når Nt kommer hjem i kveld.. HAHA, som om ikke han kommer til å være potte sliten av å være tilbake på jobb og bruke hodet igjen og jeg kommer sikkert til å være kjempe opplagt og overtrøtt.

 

Skulle egentlig betale noen regninger, jeg.... ja, ja... havna nå her. Men skal ut å kjøpe bukse, ja! Og det er vel heller sånn at svigerinna mi har mammabuksene mine og jeg har nå en som jeg har lånt, som jeg heldigvis fikk vasket i går og slengt i tørketrommelen. Er ikke mer spennende enn som så altså!

 

Cat: mal spaden full av prikker så kanskje de tror hun har en farlig sykdom og holder seg unna! ;)

 

Ama: AUUUUUUUEEEEE!!!! Glad jeg slapp avvenning. Linea sluttet selv. Hadde mye spreng en periode så jeg husker den følelsen. Du får håndpumpe deg av og til så du slipper og sprenges!

 

Nei, regninger.... must pay them now.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fryyyser!! Sitter med full guffe på ovnen, men virker litt motsatt og. For fryser mer og orker nå ikke flytte meg fra ovn.. Ulempe nr2 er at om man er trøtt fra før...bare segna om jeg. Klaske panne i pult og prøve ikke vise..prøve snike til seg et min nå et par sek da..

 

Den løpe og gravid var nå intern til Tiny. Ift at man gjerne blir varm selv så synes jeg det var bedre med W som er født i februar. Tenker at det må være bedre å få barn ikke midt i tropevarmen jeg da. Vanskelig å vite om de har grei temp. og er det for varmt så er det bare grin og lite sov.

 

Men cat...jeg er jo slik UTEN å være gravid! Litt tvilstilfelle...

 

Mensen er en del bedre. Sitter fortsatt igjen en del i ryggen, men er mer tak noen ganger i magen. Ikke jevn au hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var nå en spøk da om ikke alle tok den.. Og den var ikke intern til Tiny, Molle. Alle har vel hørt om når dere løp 60-meter'n i LS etter is!

 

Meeeeeeeen, jeg har fortsatt lyst på sommerbarn jeg! Er selv født i juni og er digg å kunne feire bursdager ute om det er fint vær? Tropevarme?? Det finnes ikke i det landet her lenger, så det renger ingen bekymre seg over. Sluttet med det skjønner du, bare pisslunka og regn somrene heretter!

 

Regninger suger!

 

Slipper å male spaden, for middagen ble avlyst. Det skulle jo komme familie fra nederland i dag, men pappaen til hun som er gift med slektningen min har fått hjerteinfarkt og ligger for døden så de utsatte hjemreisen litt. Blir vel bare utsatt et uke eller to tenker jeg. Vet ikke hvordan de velger å gjøre det. De må jo kjøre til norge, for de har flyttet fra nederland til vestlandet, så kommer vel innom hos pappa når de alikevel kommer med båten til oslo.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke hemlig til Tiny..men er jo fortsatt intern da. Selv om dere vet. Var faktisk etter mat vi løp...hehe

 

Var varmt da jeg skulle ha E! Men den tid er vel over. Ja juni er fint:) Vil ha vårbarn jeg og. Helst ikke midt på sommeren.

 

 

Lunch....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har nevnt hemmelig, bare at den ikke var så intern når alle har hørt om det:)

 

Ja juni er fint og det er om sommeren så vidt meg bekjent. Så ergo, er det best med sommerbarn:) Kunne tenkt meg maibarn også, selv om det ikke akkurat kan kalles sommer, så kan man ha fine temperaturer i slutten av mai. Mamma har bursdag 30.05 og da er det nesten alltid utevær:) Synes det var litt pes å kle på lilleL de første ukene jeg. Var da november, snø og kaldt og jammen ikke lett å kle på en sånn liten sak masse varmt tøy eller få festet i bilsete og annet styr. Nei, da er det enklere med nyfødt i body og liten sparkebukse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er jeg så enig så enig med cat!!!

Jeg er JULI barn jeg og siden O ikke gadd å vente noe mer så ble han sommerbarn han også.

 

JEG storkoste meg i TROPEVARME med magen jeg. SPISE så mye is man vil ja i det heletatt

Det var varmt i 2006 sommeren, men det var vist det siste.

 

Jeg vil egentlig ha sommerbarn, men det må man jo vente så lenge på!

 

Dere skulle ha sett meg klatre på seilbåt og på svalberg med magen i veien, miste mobil i vannet og hoppe etter i full fart med magen he he

 

Artig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo endelig noen som er enig med meg, det er jammen ikke ofte:P

 

Hehe, neida:) Men det er helt sikkert fordeler og ulemper med alle årstider. Fordelen med å få barn om vinteren er at man kan kle på seg masse klær og skjule den stygge-akkurat-fått-barn-kroppen under masse klær. Har da litt lenger tid til å gå ned i vekt innen sommeren kommer. Føder jeg på sommeren så ser du ikke meg i bikini de første 3 ukene for å si det sånn!! Hehe.. Men var nå i Egypt når lilleL var 3 måneder da og følte meg faktisk ikke pyton i bikini. Og jada, alle ser jo at man har en baby på armen, men synes egentlig ikke det hjelper så mye jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, funka den igjen da? Jeg lå på flisene nede i gangen jeg, eller strandet et eller annet sted, eller spiste is. Keiko i farta...bare ikke.

 

Jojo juni er vel sommeren, men jeg tenker sikkert feil for tenkte ift sommerferie (har skolebarn vett) og da er det sommer fra midten av juni til midten av august. Men vi bada og varmt i beg. av juni...og sommeren bruker vare ut august.

 

jejejejeje jeg vil helst ha slutten av mai begynnelsen av juni uansett hva hvem kaller når hvordan:) Når skal jeg knulle da a? Greit med venner man kan spørre om råd;)

 

Altså jeg har vært veldig i tvil og helt mest mot nei...også så jeg et bilde av nydelige babyn i stad..og ser jo masse babybilder ellers, men da slo det meg at jeg må da ha en sånn til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha midten av mai/begynnelsen av juni-baby må du humpe fra slutten av august til midten av september. Kommer jo litt an på når man har EL og sånn. Var det vi prøvde på med Linea, begynte 24. august 2205 og ble ikke gravid før i januar 2006. Så tok litt tid da:)

 

Sommer er fra slutten av mai til slutten av august for meg. De siste årene har vi jo ofte hatt sommeren i mai jo med over 20 grader:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mm, ofte er det bra i mai og litt ute jumi, bedritent i juli og en liten snutt sommer i august. I år blir det fint i beg av mai-regn 17 mai, kaldt til snøen kommer igjen:(

 

Optimist med erfaring:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dinbaby.com/forum/thread/136419287

 

Ja da har jeg fått pepper av anonym igjen:)) Eier visst ikke nettvett jeg! Men hvordan i helvete skal jeg kunne ha nettvett når jeg ikke har noe særlig vett i det hele tatt?? Og anonym her skulle bare visst hva annet jeg har klart å lire av meg på nettet :P

 

Hihihi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er alltid fint vær 20 juli.

 

 

To dårliger vintere med en dårlig sommer Må vel ta seg opp snart vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd det der cat men er man på krangle så er man på krangle:)

 

Forøvrig så var det jo utrolig teit av hu anonyme som mente du ikke hadde nettvett, for om du skriver at du liker bj eller jordbær hva er problemet om noen vet hva du liker- ?- hverken det ene eller det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det er det jeg mener også. Sooo om jeg liker det da? Er da ingen som vet adressen min min fordet vel??

 

Men er som du sier, jeg har selv beveget meg inn på krangle, men bare morsomt det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått julevennlista av Mr. T, så da legger jeg den ut:)

 

Herkules -> Cat

Pt -> Simba

Ama -> Mtg

Tiny -> Pt

Mtg -> Ama

Svanine -> 1D

Simba -> Herkules

Cat -> Tiny

Molait -> Svanine

1D -> Molait

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil her eller ka skjedde?

 

Hadde et par tipp rett men og et par feil gitt:) Var så artig med mtg og ama da-hoho. Tror det var mange lette i år, får var ikke mye spørsmål om hint og sånn på tråden.

 

Svart deg på krangle cat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet feil på jv lista:) Jeg fikk av Simba. Hun avslørte seg jo til og med så fint her på tråden-hihi

 

oooo må tisse nååååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå forstår jeg... tar litt tid i blant vettu!

 

Da må noen ha byttet julevenn, for dette er den listen som ble sendt ut. Og når jeg tenker meg om, så vet jeg at noen har byttet julevenn. Skjønte det først nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg trodde det hadde vært noe feil med julevennadressene også hadde det tydligvis ikke vært det alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...