Gå til innhold

~*~NyttårsTRÅDEN nr. 34~*~


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Tror kanskje å sammenligne det med at man eller like glad i alle sine barn er litt søkt.

 

Hjemme i dag og, men er bedre. Vondt i hodet og superklump i halsen. Lurer på om E har fått et snev av det samme? Tror forresten at de begynner å blir store gutter, for uten at jeg har tenkt så mye over det så har de slutta med kveldspupp. Og i natt sov de til sju. Jeg la meg kl 22, men våkna hver halvtime omtrent fordi jeg har så vondt i hode/nakke/hals.

 

A sa vovv her om dagen da vi møtte en hund. Eller så er vel katt en lys lyd? Og de fleste store dyr "buuuuu" (nesten mø). Men jeg spurte A om han var klinkokos i forrige uke, og da svarte han klin kakaaaa. Man må altså bare snakke om de riktige tingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ah..så å forstå.

 

haha ja ikke sant? Får de morrapupp enda da? Husker du siste kvelden du ammet? Evt. siste gangen du ammet? Rart å vanskelig det er å huske..m.m man har puppegal unge som Leo da;)

 

Lyst på kake.. (wonder why thankyuoverymuch)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal helst amme til barnet er 8 år! Da får det i seg så mange fine antistoffer!

 

Jeg har forrsten sagt opp jobben min! Så nå er jeg hjemmeværende husmor på ordentlig. Føler meg litt lettere nå gitt.

 

Linea hadde en pyton bleie her en dag og hermet etter meg da jeg sa crap! Ish, da! Har liksom fått ånden over meg i det siste når det gjelder bildebøker med dyr. Har nok noe med at Linea plutselig synes det er interessant med bøker, da. Derfor dyrelydene.

 

Jeg husker ikke når jeg sist ammet, jeg heller.... Rare greier. Husker bare at jeg prøvde å tyne kveldsamming frem til 1 års dagen, men det gikk ikke, kuttet ut en uke eller to før hun ble 1. Da var all amming over. Litt digg nå, for hun skjønner jo ikke hva puppene til mamma er til. Var de til å trykke på mon tro??

 

Mol: Spiste Sacher kake fra Smart club i går.... Mmmmmmmmm, bare nevner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker sist jeg ammet, det var i går kl 04.30 mmm har når brystspreng:)

Vel jeg glemte lunchen og er sulten Må finne mat!

 

O har også plutselig begynt å intr seg for bøker. Sier ikke så mye lyder, men har vel ikke terpa så mye siden han aldri har hatt lyst til å sitte stille så lenge av gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

djiiiii herk..... men skulle gjerne hatt litt spreng nå og da..spes lørdag kveld og sånn..hehe...sukk:(

 

E digger bøker..om han får bla selv..fort.. men han er flink til å bygge klosser da:) Han blir ikke en tenker men en gjører..øh...som far sin..bahahaha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden begynner å bli ganske tung...og full av dritt (av bajsprat og annet..hehe)

 

Ny tråd og nye muligheter og sånn..blanke ark med tegnestifter til? neinei greit da..fargestifter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer med oldemor også ama, nå får det nesten holde. Og var trist å høre om venninnen til moren din svana.

 

Gratulerer med bryllupsdato simba, får håpe på fint vær da.

 

Har ikke fått noen dato for 15 mnd kontrollen enda. Må jo ringe og ordne på ny helsestasjon jeg i og med at det bare er et par uke til vi flytter. Blir spennende å se hvor mye trollungen har vokst:) Driter nå bare 3 ganger om dagen, vært oppe i 4 bb dagen nå i flere uker. Men ikke kommet noen flere tenner, men ser de ligger klare.

 

Ja Molla mi var det noe du ville?

 

Jepp, er helt enig i å lære unga å ta igjen. Vil da ikke ha noen pingle unger heller! Lærte det av brødrene mine jeg, hvis noen slår deg, så klin til tilbake og si at det er mer der den kom fra!! Får legge til at jeg sjelden ble plaget altså, for jeg gikk i nærkamp med guttemobberne og sto løpet ut, og da var jeg ikke noe morsomt offer når jeg regelrett sparket de i smånøtta og ga de to tette og ei badehette. Men jeg begynte aldri og var ellers bare snill. Men tok ikke dritt fra noen!

 

Molle klikker med noen på jobben også gjør hun heeeelt andre ting med andre;)

 

Og grattis til Tiril med halvannet år:) Store jenta:)

 

Husker sist gang jeg ammet, det var i Egypt i februar 07, snart et år siden det:)

 

Her hverken synges det eller sier et eneste ord. Stefaren min er onkel til en liten jente i marokko som er en måned yngre en linea, hun er født 1.des 06 og hun har begynt å lære alfabetet på fransk hun nå da.... Morsmålet hennes er jo da arabisk..

 

Fobi er noe dritt, jeg har 2 fobier -edderkopper og voksdukker! *grøss*

 

Neeei, skal man pakke ned noe mer driiit i esker da eller??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fobi ja-hehe-har skikkelig flyfobi:)

Har mange ting jeg ikke liker også: edderkopper og voksdukker JA! Og føtter-liker ikke føtter-babyføtter er nydelige-men ikke voksenføtter. Får noja!

 

Tiny: Du kan jo kanskje ta deg en tur til oss på søndag-mamma er her-men det gjør jo ikke noe. Leo har forresten ryddet i sokkeskuffen sin så jeg har plutselig bare en mørk sokk. Men tror den andre ligger i gåbilen:)

 

Mol: ja,var kavat skoene. Går greit med ett sokkepar i tror jeg-ser ikke t som det er ubehagelig. Men de sier jo at skoene skal være 1 1/2 cm lenger en foten og det er de ikke-er ikke en halv cm lenger en gang.

 

I morgen er det begravelse-gruer meg som fy! Minnestund i Tønsberg i morgen og så er det urnenedsettelse i Drammen en annen dag. Svigermor skal passe Leo til lørdag. Sv.mor tok meg med ut på shopping ho-det er hennes måte og si at hun er lei seg for meg på. Lik mamman min der-bare at mamma overprater om følelser samtidig...

 

Nei,skifte på senger og rydde litt før mor hubro kommer.

 

Klemklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fobier jeg

 

Hjelpes den ene puppen var diger i går ja.

 

Mm passet bra med fyldige meloner på tirsdag kveld.

Festligheter med mye vin He he he Neida:)

 

Ja det er mye dritt på tråden her Enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...