Gå til innhold

Til Keisersnittnr3, VarGraviden*fikk nr3* og Barnimagen3


lykkeligfru

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!!

 

Takk for sist alle sammen!

 

Gratulera masse med overstått 1-årsdag i huset Camilla!!! Tenker da va stort å feira bursdag for første gong;);) Heilt vannvittig kor tida har gått synes eg!!!!!!!!!!!!!!!!! mindre enn 1 mnd til me har bursdag her i huset og...jøsses....

 

No må eg legga meg. -MÅTTE bare innpå å kikka før eg hoppa te køys -hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

 

uff glømte heilt ut å senda mld te deg eg camilla og gratulere erik med dagen. her har da gått i jobb heile påsken.

håper dåke hadde ein fin feiring.

 

No er da 26 dager te me skal te sol og sommer, ser fram til da no når da er så kaldt ute:))

 

Må begynne på middagen no, får svigers på besøk

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei hei jenter

 

ja no er me tebake etter 2 deilige ferieuker i varmen. Eline har storkost seg, bada masse og har lært seg å både krypa å gå rundt bordet.

Sjølv om da var hetebølge sist helg klarte ho seg bra.

 

no er det tebake te kvardagen igjen, men det var deilig å komma heim te fint vær.

 

må berre gje ein lyd når dåke er klar te å treffast, eg har fri eg så eg er klar:))

klem fra meg og eline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heihei!!!

 

Ser at aktiviteten innpå her ikkje e den aller største ,hehe! Eg har faktisk ikkje våre innpå på fleire mnd! *skamme seg*

 

Først og fremst: Gratulera så masse med overstått til Nadine og Eline!!

 

Så håper eg at alle hadde ein strålande 17.mai-feiring;) Da hadde me, med skulegut som gjekk i tog for 1.gong, masse is, kaker, pølser og brus i DA flotta veret då! Snorre suns da va stor stas me alle folko og lydane;) - No e da foressten nett før han går sjøl :=)

 

Stina:

Hørres knallkjekt ut da dere deb 7. juni, å eg e me! Ska jobbapå dagen, men e ferdig i 17-tio trur eg.

Blir lite drikking på meg då men....trur dåke f... ikkje eg testa positivt for 4 daga sio då...!

Jodda.....4-mann her i gården viss alt går bra. Må sei eg blei lettare sjokkert, klara nettså ikkje vera glad for da eller lei meg...litt likegyldig.

Eg ana ikkje kor langt eg e på vei helle...kan vera alt fra 3-7 veke har eg funne ut.

Har bestemt meg for å venta ut juni, å viss da fremdeles e liv laga då, så får eg ordna meg ein time å sjekka..... Herregud!

 

Jaja...øve te nåko heilt anna. No har me flytta, og bur offisielt på Mehammer! Herli med meir plass enn me hadde! Eg har bestilt ny sofa å veggseksjon på Ikea, å den blir levert 19.juni -glede meg så ein unge!!!

E så kjekt å putla på i huset å innreda....trur da va interiørarkitekt eg sku vore -hehe!;)

 

Nei, no får eg få Snorre i seng så han får kvila seg litt, så får eg gjera nåke fornuftig!

Me knottes!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulera med overstått bursdag til Nadine og Eline!! :)

 

Og gratulera til deg Hege!! Kor kjekt då! :) Eg kjenner eg blir litt verpesjuk innimellom eg og, men so slår eg da frå meg. Har nok med erik pr dagsdato. Og so har berre fått gjennomslag for 1 unge til, så eg vil "spara" den litt :)

Og gratulera med nytt hus :)

 

Her hadde me ein fine 17 mai, med untak av at Erik blei sjuk utpå kvelden. Feber. Har vert sjuk siden, så eg og kjell magne har bytta på å vera heima med han. Men i dag har han vert ganske so feberfri, så trur han skal ein liten tur i barnehagen i måro (eg begynne på jobb kl 14.30, så levere han i barnehagen før eg går, og så hente min kjære han der når han er ferdig på jobb)..

 

I dag STO erik ALEINA for første gang *stolt*. Da var ikkje mange sekundo om gangen han vågde før han satte seg ned, men trur han syns da var litt kjekt, for han gjorde det fleire ganger... :)

 

Ha ein kjempefine kveld!

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrst og fremst:GRATULERA SOOOOO masse Hege, kor kjekt då!!!:-))

Sånn likegyldighet hadde eg åg i begynnelsen dinna siste gongen,men da går øve! Trur da blir litt sånn når ting ikkje e planlagt............nyt da so godt du kan!:-)

Grattis m øvestått både Erik, Snorre og Eline!:-).

Nadine går åleina 2-3 meter før ho sette seg ned og krype avgårde i ein farlige fart*ler*, so ho begynne nok ikkje å gå skikkelig m da samma trur eg. Va på 1 års kontroll den 21., Då va ho 9.6kg og 77cm. Full fart heila dagen på ho, e jo aldri i ro, so forveten, må ha ALT m seg!!:-))). No sitte eg å ser på GP, heia Maria og Norge!!! *ler*. Håpa Erik e friske no Camilla, aldri kjekt når dei e sjuke. Me e endelig friske, har søren meg hatt sjuke unga på og av i et halvt år snart! Ganske lei, håpa da blir bedre når varmen kjeme no:-). I dag har eg og alle ungane vore i hgsd å shoppa og kosa oss:-)

Håpa da blir kjekt den 7.juni:-), eg glede meg te dåke kjeme:-). Dumt at da ikkje passa for deg Camilla,men du e hjertelig velkommen visst da ordna seg for deg:-).

 

No må eg sjå poengdelinga,me snakkes:-)

 

Klem frå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...