Gå til innhold

Dagmamma ledig Horten/Tønsberg fra januar 08.


mirjam

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 29 år som bor på Barkåker sammen med samboeren min og datteren vår på 7 mnd.

Det er stille og rolig her vi bor og plass til å leke ute, og inne. Vi har lekeplass i nærheten og turområder.

Jobber vanligvis i barnehage.

Ta gjerne kontakt.

Hilsen Mirjam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kan være interessert i tilbudet ditt om å være dagmamma. Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til alle som skal passe lillegutt, men det går jo ann å avtales for besøk og hyggelig samtale. Han er per idag 14 mnd, og vil i januar være 16 mnd gammel. Veldig blid og glad gutt. Har hatt dagmamma frem til nå som ikke har fungert, hun hadde for mange barn og han ble usikker. Derfor tenker jeg at han kanskje ville trives godt sammen med deg og datteren din.

Dersom du fremdeles er "ledig" og synes det høres interessant ut, så send meg gjerne en epost. [email protected]

 

Hilsen Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Vi trenger en snill dagmamma til den yngste gutten vår, Johannes, som straks er 8 mnd gammel. Det ser jo ut som om datteren din er akkurat like gammel, så det er jo supert! Vi trenger dagmamma fra februar, og det hadde vært fint om du kunne tatt kontakt dersom du fortsatt er ledig:)

[email protected]

 

Hilsen Marianne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, er du fortsatt ledig?

 

Vi har en veldig blid jente som vil være 10 mnd. i januar, og det er nettopp da permisjonstiden er ute. Høres veldig fint ut hos deg, og er derfor svært interessert. Jenny trives godt sammen med andre barn, (har også en storebror som er veldig stas). Vi bor på Tolvsrød, og jobber i Tønsberg og Oslo.

 

Håper å høre fra deg, lykke til uansett.

92 60 47 43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 år senere...

Hei. Jeg er ei jente på 29 år som bor på Barkåker sammen med samboeren min og datteren vår på 7 mnd. Det er stille og rolig her vi bor og plass til å leke ute, og inne. Vi har lekeplass i nærheten og turområder.Jobber vanligvis i barnehage.Ta gjerne kontakt.Hilsen Mirjam

Hei,

Jobber du fremdeles som dagmamma? Trenger dagmamma for en gutt på Barkåker fra mars.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...