Gå til innhold

Kan hun få kokt springvann i Spania?


ma♥med 2 små jenter♥

Anbefalte innlegg

Jenta mi på 17 mnd får grøt blandet med vann til kvelds. Skal bo på hotell i Spania nå, så vi har ikke vannkoker. Kan hun få kokt springvann der nede? Regner ikke med de tar vann fra flasker, hvis jeg ber om å få kokt vann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er kokt skal det gå greit.

Men selv så hadde jeg med vannkoker og termos da vi var hadde med lillegutt til Spania i sommer. Da kokte jeg flaskevann på rommet og tok med til maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke svare helt konkret ja på det, men når man koker vannet, pleier jo det å drepe de fleste "småkrypene" i vannet.

Men om du kan stole på at du får kokt vann og ikke varmtvann fra springen, vet jeg ikke om jeg hadde stolt helt på. Tenker du nå på en ev. restaurant eller på hotellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp, så lenge jeg ikke selv hadde sett at det ble kokt hadde jeg ikke tatt sjansen.

Kjedelig å få ferien ødelagt pga noen som tar en snarvei på varmtvanne men påstår det er kokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke gjort det.

Om du ikke tar med deg en vannkoker, er de fryktelig billig å kjøpe på Visanta ( elektrisk kjede )

Så billig at den faktisk kan stå igjen....

hadde ikke tatt sjangs på det vannet, selv om det er kokt, det er vann som er grovrenset fra havet, og lukter fryktelig vondt, og ville tro det satte smak på vannet.

Men det er mine tips da...vi kjøpte vann på flasker, koke det på plata, men så passa jeg på at vi ga han grøt i leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...