Gå til innhold

noen som er kåt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

dere som svarer på desse innlegg, kan ikke dere signere med gutt eller jente? Litt morsommere da...Me to horny!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det. Jeg skrev forøvrig et innlegg om det på krangle akkurat nå, om min mann som aldri tilfredstiller meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er, tenker på fitter hele tiden, når jeg våkner om natta er det første jeg tenker på fitte. Er bare inne i en slik periode akkurat nå. Jeg er gutt (selvsagt), kan ikke noe for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Jente her oxo....Og KÅT.....Fikk løsna litt på det i dusjen i stad....Godt det:-) Tenker at det må være toppen å bli stimulert av ei jente:-) Jenter vet hva jenter vil ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på et knull fra en annen mann. Det er kjedelig med han jeg har. Jeg drømmer om å være utro bare for en natt. Sammen med en som bare ikke kan få nok av meg. Er det noen der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag er jeg så kåt at jeg helt ukritisk kunne tenkt meg å slikke og knulle alle dere jenter som er her inne.

Men jeg har kjæreste, så det er bare å vente på at hun skal "kurere" meg for galskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du har dame. Men jeg har mann. Jeg skrev over deg her..Ikke noe problem. Hvordan ser du ut? Jeg er sånn passe høy og blond. Naturlig altså. Slank. Og nå fått en mye større puppestørelse enn før.. hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank, veltrent, også enda større puppestørrelse enn før, altså operert.. Veldig fornøyd:o) Langt, brunt hår.. Er litt lav..ca 1.60...:o) Hvor bor dere andre hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...