Gå til innhold

Jobb - igjen...


msbu

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er nå på jobb igjen for første gang på nesten 1 år! (ble sykmeldt i august i fjor).

 

Ennå er Godjenta mi bare 8 måneder, og det føles litt rart å dra fra henne for å dra på jobb. Pappan hennes tar nå ut 2 uker av sine 6 ukers pappapermisjon, og da er jeg på jobb igjen, på en slags 2 ukers "gjesteopptreden" :)

 

Det er både rart og godt å være tilbake på jobb. Hadde jeg begynt på for fullt nå, så hadde jeg nok syntes det var fælt, men så lenge jeg kun er her for 2 uker, så er det helt greit. For meg betyr 2 uker bare 4 vakter (nattstilling - deltid), så jeg ser jo liksom lyset i tunellen allerede ved første vakt.. he-he. Dessuten vet jeg at mannen min får mer ut av pappapermen når han får være alene sammen med jenta vår. Han blir kjent med henne på en annen måte når ikke jeg er tilstede. Han får se at det er litt jobb med en liten baby i huset. Og han får oppleve å måtte stå opp med henne på natten eller tidlig på morgenen hvis hun våkner og vil ha mat/drikke!

 

Nå er jeg snart ferdig med den siste av mine vakter. Nå ser jeg fram mot nye 7 ukers permisjon, før jeg i oktober skal jobbe 4 uker mens mannen min tar ut resten av permisjonen sin. Deretter har jeg faktisk fri ut året, og skal ikke begynne på jobb for fullt igjen før i januar :-)

 

Er det noen flere som har begynt å jobbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner ikke å jobbe før i november, men da begynner jeg for fullt. Har tenkt litt på det i det siste, og jeg gruer meg egentlig...lurer på hvordan vi skal unngå å havne i tidsklemma med full jobb og tre unger. Det går vel. Først skal jo pappa'n ha sine seks uker.Jeg er enig med deg at han har godt av å være litt alene med ansvaret.Det er heldigvis en stund til november ennå, vi får nyte resten av sommeren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...