Anonymforum
Hei.
Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby.
Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.
Når dere diskuterer sykdom og annet helsestoff, husk at du må bruke leger og helsepersonell som eksperter og ikke stole blindt på brukersvar.
God debatt!
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Snarveier til andre forum:
1. trimester -- 2. trimester -- 3. trimester -- Bli gravid -- Navnedebatten -- Skravle BIM -- Krangle BIM
Småtroll 0-1 år -- Småtroll 1-2 år -- Småtroll 2-3 år -- Barnevogner -- Ris og ros -- Skravle DIB -- Krangle DIB
Vi kårer månedens bruker og månedens innlegg!Skrevet av Anne Victoria |
Noen som har peiling på å eie en egen liten bedrift?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Trenger tips til billig bryllup...Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Hvordan i alle dager skal jeg klare å barbere meg nedentil uten å få disse forbannde røde prikkene?? grrr..Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Ferskt "forhold"...............Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
dårlig sikkerhet på gardemoen?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Eksen har satt driller i hodet på sønnen vår.Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Hvilke såper og andre "vaskemidler" bruker du på barna dine?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Votter til barn ca ett årOpprettet av meg80 Okt08gutt + Jan11Gutt , 26 aug. 2009 |
|
|
||
Noia for oppkastsjuken!!Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Hva ble sagt om de leksene egentlig, som deretter ble svart på av DR og sug lut??Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Please hjelp meg å rangere disse jentenavnene! (spesielle)Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
barberer de brystkassa?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Oooh - har vært hos legen i dag - 2 dager til termin! :)Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Tips til måte å tilberede kjøttpudding på?:)Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Kommer tann nr. 2 som regel bare noen dager etter den første tannen?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Hvor mye garn i gave?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Nå er det diarè-tider i barnehagene, blæh!Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Tenk dere om før dere ødelegger for andre, Sug lut og DarkNight*!Opprettet av Gjest_nøffemor_* , 25 aug. 2009 |
|
|
||
klarer dere å gå p å do med samboer i samme rom?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Hva er deres drømme bil, og hva slags bil har dere nå?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Jeg må ha noen høyt, lettstelte planter i stuevinduene!Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Jentenavn da; Hva synes dere om navnet Elvira Annabelle???Opprettet av ♥♥Tutta♥♥ , 26 aug. 2009 |
|
|
||
Hvor lang tid tar det før møkkalånekassen klarer å registrere gjeldsbrevet?Opprettet av Anonym bruker , 27 aug. 2009 |
|
|
||
Barnevog til bilstolOpprettet av Anonym bruker , 26 aug. 2009 |
|
|
||
Noen her som har lyst til å flytte fra sambo/ mannen sin, men av ulike grunner ikke gjør det.....Opprettet av Anonym bruker , 26 aug. 2009 |
|
|