Anonymforum
Hei.
Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby.
Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.
Når dere diskuterer sykdom og annet helsestoff, husk at du må bruke leger og helsepersonell som eksperter og ikke stole blindt på brukersvar.
God debatt!
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Snarveier til andre forum:
1. trimester -- 2. trimester -- 3. trimester -- Bli gravid -- Navnedebatten -- Skravle BIM -- Krangle BIM
Småtroll 0-1 år -- Småtroll 1-2 år -- Småtroll 2-3 år -- Barnevogner -- Ris og ros -- Skravle DIB -- Krangle DIB
Vi kårer månedens bruker og månedens innlegg!Skrevet av Anne Victoria |
Kjole til min datter i bryllupOpprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Elektrisk eller vanlig??Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Hvor kjøper man en vekt?Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Bilsete til jente på 18 kgOpprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Gruer meg til møte med barnevernet om to dager..Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Det er meg som skrev tråden om at jeg ikke orket besøk fra svigers...Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Skadedyr i kjøkkenskapet, fant en nesten hvit åme/mark/larveOpprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Hahaha, alvorlig talt?!Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Hva slags bilseter bør vi kjøpe?Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Mormor kommenterer alltid vekta/utseendet mitt..Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Jeg orker ikke....Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Jeg takler ikke katrine moholt!!Opprettet av Anonym bruker , 21 sep. 2009 |
|
|
||
hva er greia med emma adrian cat hvemsomholst her? ser bare det er masse krangling, snakk om hetsing bla bla. hva har skjedd da?Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Jeg er trillingmammaen, men det er en falsk profil da jeg trenger litt oppmerksomhetOpprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Noen som kan hjelpe? Hvordan måler de blod-gjennomstrømningen i navlestrengen?Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Gravid vimsehode!!!!!!Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Snakk om å overvåke seg selv og andre, a...Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Er din 3 åring bereist?Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Bommet en dag på jordmortime. Brukte mitt siste uringlass i dag. Kan jeg levere den i morgen? Stått kaldt.Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Pent brukte saba self sit bind selges!Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
hva er det han i senga mener?? når han sier "ho flira i gjen" på da damene droOpprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Noen som kan anbefale et hotell i Stockholm sentrum?Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Alenemødre. Se hitOpprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Noen som såg STUDIO FEM i kveld???Opprettet av Anonym bruker , 22 sep. 2009 |
|
|
||
Dere som er studenter; hva gjør dere med tanke på fravær og influensaenOpprettet av Gjest_Småsporvinj gjeng på tryne_* , 22 sep. 2009 |
|
|