Anonymforum
Hei.
Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby.
Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer.
Når dere diskuterer sykdom og annet helsestoff, husk at du må bruke leger og helsepersonell som eksperter og ikke stole blindt på brukersvar.
God debatt!
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Snarveier til andre forum:
1. trimester -- 2. trimester -- 3. trimester -- Bli gravid -- Navnedebatten -- Skravle BIM -- Krangle BIM
Småtroll 0-1 år -- Småtroll 1-2 år -- Småtroll 2-3 år -- Barnevogner -- Ris og ros -- Skravle DIB -- Krangle DIB
Vi kårer månedens bruker og månedens innlegg!Posted by Anne Victoria |
Pinned Vi har flyttet tråden!Started by Anne Victoria , 15 May 2013 |
|
|
||
Noen andre som følte seg truffet her?Started by Anonym bruker , Today, 09:22 |
|
|
||
Dere som bor på østlandet,drar dere på stranda Idag?Started by Anonym bruker , Today, 08:38 |
|
|
||
noen som har malt huset?Started by Marsipanmor , Yesterday, 23:12 |
|
|
||
Har dere brukt ammeinnlegg?Started by Anonym bruker , Today, 09:23 |
|
|
||
Noen som vet om noen blogger om barnemat? u/tStarted by Anonym bruker , Today, 09:02 |
|
|
||
Slanket meg 5 kg for et par mnd siden...Started by Anonym bruker , Today, 09:41 |
|
|
||
Sliter litt med å ha de rette følelsene for mannen, og vi har en baby på 3 mnd :(Started by Anonym bruker , Yesterday, 21:03 |
|
|
||
Barn på 4 år som bruker smokk...Started by Anonym bruker , Yesterday, 21:36 |
|
|
||
Hvis dette forumet hadde eksistert på 80 tallet...Started by Anonym bruker , Yesterday, 15:50 |
|
|
||
Hva kjøper du i innvandrerbutikken som andre nordmenn ikke vet om/kjøper?Started by IsenLisen , 22 Feb 2013 |
|
|
||
Viktig for meg at mannen er mannemann. Da bør han ikke passe denne beskrivelsen:Started by Anonym bruker , Yesterday, 23:22 |
|
|
||
Dere som kan noe om kosthold (karbohydrater, kalorier osv) jeg trenger hjelp...Started by Anonym bruker , Yesterday, 23:01 |
|
|
||
Vet du hvordan du skulle ha gjort ting på fisketur?Started by Anonym bruker , Today, 01:55 |
|
|
||
Bare i Norge at dette skjer...Started by Anonym bruker , Yesterday, 22:41 |
|
|
||
hjelp, 3 uker gamnel vaskemaskin lager flekker på tøyet. lyst tøy og håndklær fårStarted by Anonym bruker , Today, 09:34 |
|
|
||
Mensen eller siste spor av renselsen?Started by Anonym bruker , Today, 08:58 |
|
|
||
Jeg måtte hente mannen min på byen... med ungen på 4 år i bilen....Started by Anonym bruker , Today, 00:30 |
|
|
||
Åh! Er så lei av å bli sjekket opp hver jævla gang jeg oppsøker legevakt/legekontor etc med syke barnStarted by Anonym bruker , 24 May 2013 |
|
|
||
Hvilke navn fikk dere ikke bruktStarted by Anonym bruker , Today, 00:28 |
|
|
||
Lurer på..Started by Mamma-til-Sander&Sofie , Today, 08:26 |
|
|
||
Vi står bom stille mellom to jentenavn. Kan dere sette en første- og andreplass her?Started by Anonym bruker , Yesterday, 12:51 |
|
|
||
Å stå og snakke høyt om naboen sin når vedkommende er bare noen meter unna!Started by Anonym bruker , Yesterday, 23:27 |
|
|
||
BæresjalStarted by mams87 , Today, 08:34 |
|
|
||
Mine dine familie-spørsmål om arv/odel..Started by Anonym bruker , Yesterday, 21:15 |
|
|