Spå/horoskop
Hei.
Velkommen til spå/horoskop-forumet.
Jeg vil bare gjøre alle oppmerksomme på at dette forumet ikke er et offisielt ekspert-forum. Det vil si at alle som spår og/eller blir spådd gjør dette frivillig.
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Velkommen til spå/horoskop-forumet.
Jeg vil bare gjøre alle oppmerksomme på at dette forumet ikke er et offisielt ekspert-forum. Det vil si at alle som spår og/eller blir spådd gjør dette frivillig.
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Vi kårer månedens bruker og månedens innlegg!Posted by Anne Victoria |
Hei, skal møte mannen i mitt liv imorgen som jeg gjorde det slutt med, men angrer på igjen i morgen noen som kan se litt på hvordan det går?Started by Gjest_Juliea_* , 16 Jul 2012 |
|
|
||
Fødsel?Started by Oppnedx2 , 15 Jul 2012 |
|
|
||
Ikke de største forhåpninger om å få svar her inne :P Men prøver likevel: Når kommer babyen min egentlig? :)Started by `lilje , 15 Jul 2012 |
|
|
||
noen klarsynte som klarer å se hvor smykket mitt er?Started by solstråle- g09 og ?12 , 02 Jul 2012 |
|
|
||
Veldig usikker på min graviditetstest. Den viser VELDIG svakt positiv. Burde jeg være glad? Er så redd for å bli skuffet igjen:(Started by gunnc , 08 Jun 2012 |
|
|
||
Noen snille som kan hjelpe meg?Started by line3mann , 17 Jun 2012 |
|
|
||
Noe som kan spå meg??Started by *Lykkelig_mamma* , 12 Jun 2012 |
|
|
||
Snille spådamer/klarsynte, når kommer neste baby? :-))Started by Cado1 , 08 Jun 2012 |
|
|
||
spøker det?Started by kjella16 , 24 Mar 2012 |
|
|
||
Noen som kan se litt her, engstelig...Started by nr 3 på vei....:) , 08 Jun 2012 |
|
|
||
Noen som vil gi meg en litet titt? Sliter med angst ang høsten.Started by multitasking , 04 Jun 2012 |
|
|
||
Noen som gidder å spå meg ang. jobb og studier?Started by Katzenjammer ☆ , 01 Jun 2012 |
|
|
||
Hvem har meldt til barnevernet - og hvorfor?Started by Anonym bruker , 04 May 2012 |
|
|
||
Noen som vil spå meg? :)Started by Blomst91 , 11 May 2012 |
|
|
||
Nå eller aldriStarted by lecoco , 20 May 2012 |
|
|
||
Hvor ble det av innlegget mitt? Frustert gravid på 6. overtidsdag trenger DIN oppmuntring :)Started by krissah89 , 14 May 2012 |
|
|
||
anbefalling av meget dyktige klarsynteStarted by lillepersille123 , 09 May 2012 |
|
|
||
Samboere!! Dameskorpion og Mannetyr??Started by Mellemoren , 28 Mar 2012 |
|
|
||
send mail til susyn77@hotmail.com, hun er flink til å spå:))))Started by Gjest_Helle23 *12pp*_* , 20 Jun 2006 |
|
|
||
mistet helsekort for gravide :S Hjeeeelp!Started by Bleiefu , 10 May 2012 |
|
|
||
Ikke lenger mulighet for anonym postingStarted by elin-forumansvarlig , 07 May 2012 |
|
|
||
Hvem har meldt til barnevernet - og hvorfor?Started by Anonym bruker , 04 May 2012 |
|
|
||
|
|
||
Hvor har jeg gjort av kjolene???!!!Started by pusekvinne , 29 Apr 2012 |
|
|
||
gutt eller jente boer i magen?Started by Anonym bruker , 25 Apr 2012 |
|
|