Spå/horoskop
Hei.
Velkommen til spå/horoskop-forumet.
Jeg vil bare gjøre alle oppmerksomme på at dette forumet ikke er et offisielt ekspert-forum. Det vil si at alle som spår og/eller blir spådd gjør dette frivillig.
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Velkommen til spå/horoskop-forumet.
Jeg vil bare gjøre alle oppmerksomme på at dette forumet ikke er et offisielt ekspert-forum. Det vil si at alle som spår og/eller blir spådd gjør dette frivillig.
Hilsen Elin, forumansvarlig.
Vi kårer månedens bruker og månedens innlegg!Skrevet av Anne Victoria |
Poseidon :)Opprettet av wicca , 01 april 2006 |
|
|
||
KIMBY, eller noen andre...Opprettet av Gjest_Marit_80_* , 03 april 2006 |
|
|
||
Stjerna=)Opprettet av Bolla og beinet... , 03 april 2006 |
|
|
||
Er det noen som ser hva jeg skal gjøre på onsdag?Opprettet av mammaja , 03 april 2006 |
|
|
||
KIMBY, Susann så du hadde sett på innlegget mitt, kan du fortelle meg litt hva du ser??Opprettet av Gøril og Jesper :) , 02 april 2006 |
|
|
||
Vil noen være så elskverdig å spå meg??Opprettet av saratussen , 03 april 2006 |
|
|
||
Jeg har spurte dere spåere tidligere oxo men...Opprettet av Smykkemaja , 03 april 2006 |
|
|
||
hei stjerna.. kan du se noen hjelpere på meg??Opprettet av Gjest_casiopia86_* , 01 april 2006 |
|
|
||
Hei stjerna!Opprettet av Gjest_Guttis_* , 03 april 2006 |
|
|
||
Kimby,hva mener du omOpprettet av nattinatt , 03 april 2006 |
|
|
||
Kan noen se om jeg får et barn til??Opprettet av Elastica , 03 april 2006 |
|
|
||
cec26 vil du se litt fremover sammen med meg?Opprettet av Gjest_Guttis_* , 03 april 2006 |
|
|
||
Sykdom... Kimby? Eller en av dere andre snille damer?Opprettet av Gjest_Anonynom_* , 03 april 2006 |
|
|
||
Ville bare si tusen takk til alle dere som spår oss.Opprettet av *sommer* , 02 april 2006 |
|
|
||
Når blir jeg mamma igjen tror du?Opprettet av Gjest_Marit_80_* , 02 april 2006 |
|
|
||
CEC26. Hørt om deg her.....Opprettet av anmyn , 02 april 2006 |
|
|
||
cec26 og dere andre som spår.Opprettet av Mamma til tre skjønne gutter , 03 april 2006 |
|
|
||
jeg pleier ikke å mase altså...har bare spurt en gang før...kan du være så snill å spå meg KIMBY?Opprettet av Gjest_vi har to nydelige barn_* , 02 april 2006 |
|
|
||
Vil gjerne prøve dette:Opprettet av Gjest_monalore_* , 03 april 2006 |
|
|
||
kan noen her inne som spår være så snille å spå meg?Opprettet av Gjest_vi har to nydelige barn_* , 02 april 2006 |
|
|
||
kjære KIMBY...har du tid til meg?Opprettet av Gjest_vi har to nydelige barn_* , 02 april 2006 |
|
|
||
Cec; jeg lurer på....Opprettet av Klatremusa , 02 april 2006 |
|
|
||
Cec, jeg vil ha baby snart.......:o)Opprettet av tudelideisann , 01 april 2006 |
|
|
||
Poseidon viktig siden du er ny her inneOpprettet av Gjest_KIMBY_* , 01 april 2006 |
|
|
||
Cec26 - tror ikke vi klarer å bli gravideOpprettet av *sommer* , 02 april 2006 |
|
|