Gå til innhold

Blir så mekti Forbanna!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen synes kanskje jeg overdriver?Her er saken...Skulle hente Sambo kl.22.30 ikveld da han kommer ned fra fjelltur..dit jeg skulle tar det en halvtimes kjøring og det er ingen dekning der..Ringte svigermor før idag å hørte om hun kunne sitte her å passe Gutten vårres(3år)som sover da..!Ja det kunne hun selvfølgelig.Flott tenkte jeg,kl 22 kom hun ..BERUSET og stanket alkohol.(Bor ganske nært oss..2 hus bortfor)da hadde hun og noen andre sittet å sjenkt seg ...Hva skulle jeg si?Tenk visst det skulle ha skjedd noe me gutten min?skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne ta seg 1 dram eller ingen istede får 30...!!Hun visste jo at hun skulle hit..å nå sitter jeg her ,huset stanker sprit etter hun har vert her 1 time.og gubben,tror dere han kom dit jeg sku hente han?Neida ingen sambo der..så han kom seg vell ikke ned fjellet pga tåke..å når jeg kom hjem til sviger her så er hun sikkelig sentimental,nei uff det er så vanskeli å forklare ho.må bare oppleves...ååå måtte bare få det ut!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ærsj så kjipt, hun kunne jo venta med sjenkinga til hun var ferdig med å passe sønnen din=/

så du fikk ikke mannen hjem alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...er ikke bekymra eller noe..han sa at det kunne hende at han ble til søndag så...Litt skuffet da..savner han fælt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt det opp med samboeren og sagt til han at han skulle ta det opp med moren sin. Jeg hadde sagt at neste gang hun dukker opp til barnevakt beruset eller drikker mens hun er barnevakt så er det slutt på all barnevaktsitting for hennes vedkommende. Ingen vits i å ha barnevakt om du likevel er urolig for barnet pga beruset barnevakt. Ufattelig at noen kan gjøre slikt!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du ikke er bekymra da=)

må være kjipt at han ikke har dekning, hadde fått fnatt uten=)

håper kansje mannen din tar det opp med svigermor, hun er kansje ikke klar over at slik "oppførsel" ikke er godtatt hos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt for direkte kommentarer og ville nok ha spurt om hun hadde drukket??? Når hun skulle se etter barnet???

- for å vise at slikt ikke blir tolerert, og for å vise henne at jeg ser det- ingen mulighet for å benekte det.

Men jeg er enig i at det bør være sønnen hennes som tar det opp med henne. Men ikke glem at det var dere som spurte henne om hjelp. Klart hun skulle sagt ifra dersom det ikke passet, hun er de et voksent menneske.

Synes du reagerte helt rett, med sinne. Bare bruk det mot henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...