Gå til innhold

svar meg please!!!!


*mamma t mathea - *fødeklar*

Anbefalte innlegg

jeg har en datter på 6,5 mnd å er ikke klar for ny. skulle hatt mensen for 2 ukersiden. er trøtt å sliten å kvalm konstant å utfloden min STINKER råttent, dusjer hver dag ikke noe sopp el noe. hadde litt blodslim for noen dager siden, tog test igår å den var negativ:s

 

noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg var det nesten sånn som du beskriver, etter at jeg at jeg hadde født fikk jeg mensen igjen etter ca 6 mnd, men den var veldig uregelmessig. Kom og gikk litt som den ville kan man si.

Hvis testen viser negativ så er jo sjansen veldig liten da, men jeg hadde vel ttt en tur til legen på mandag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt regelmessig i nesten 4 mnd no. sluttet å amme da ho var 2,5 mnd. har liksom de symptomene. tror jeg ventyetr ett par uker men å gå til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den utfloden kan du godt gå til legen med, kan være en infeksjon (ikke nødvendigvis sopp) i skjeden.

For å teste om du er gravid trenger du jo ikke gå til legen, ta en ny test om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har akkuratt hatt en kur, som kverker all bakterie greier som ikke skla være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at du har fått bakteriell vaginose. Symptomene er lik sopp, men lukter veldig. Ville tatt en tur til legen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...