Gå til innhold

Reise til syden som nygravid?? Og senere i svangerskapet?


Glajent@ med baby utenfo magen

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke gravid, men lurer på en sak, hvordan er det mer å reise til syden som nygravid? Jeg og sambo lurer på å reise til kypros i sommer, men hva om jeg blir gravid før det?

 

Og hvordan er det med sydenturer senere i svangerskapet? da mener jeg ca halvgått....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er det bare du som kan føle på, egentlig..

du kan lett bli litt følsom for sol og varme som gravid, men er du en person som takler varme bra, så er det jo flott.

 

er bare å passe litt ekstra på kosthold g hygiene, så burde det jo gå fint. selv har jeg reist til danmark, Kina, Sverige og Skottland i løpet av svangerskapet, og det har gått helt fint. (litt forskjellige land da men. hehe)

 

I Kina presterte jeg å bli matforgiftet, og kom hjem med spysjuke og diare ca uke 14 av svangerskapet. men det har gått helt fint. Baby tærte på mine reserver, og jeg kom meg fort igjen.

 

Som nygravid kan du jo lett føle deg veldig trøtt, og kanskje kvalm, så ta det med i beregningen, at du jo kan føle du kaster bort en sydenferie over doskåla.. men jeg var veldig fin form jeg, for det meste bare trøtt, så det å sløve på en strand i syden hadde vært topp for min del i 1.tri.

 

halvgått var det egentlig ingenting jeg ønsket MER enn en sydenferie, for da var det vinter og kaldt og ekkelt.. hehe. men det blei altså kina og skottland på meg.

 

noen flyselskap vil ikke ha deg med ombord etter 7mnd, men de fleste er ganske så greie.

 

håper dette hjalp litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, Vi ønsker å bestille turen snart, og jeg skal bare ha en mensen til før vi skal reise, regner ikke med å være gravid så derfor blir vi nok å dra.. så får vi heller satse på at jeg er frisk og rask om jeg blir gravid (mot alle odds)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...