Gå til innhold

Hva menes med


PintSizedDictator

Anbefalte innlegg

at magen blir hard under en ri/kynner? Blir den steinhard og umulig å trykke litt inn, eller bare litt hardere enn vanlig? Klarer ikke for mitt bar eliv å finne ut av dette:P

 

Har vondter innimellom, og når eg tar på magen da så e den ...vel, ikke hard, men strammere på en måte... Så lenge eg ikke klarer å skille dette så aner eg jo ikke om eg har en ri/kynner eller bare vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det nok kynnere du har hatt.

 

Du vil garantert merke det når riene setter inn, for det gjør vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, "lett" kynner kan vel kjennes ut som om man strammer magemusklene. At man på en måte sitter å strammer magemusklene selv om man ikke har noe kontroll på det. Syns jeg i hvertfall da...

 

Har hatt en del vonde også, som jeg må puste meg gjennom, da er det samme greia bare kraftigere. Vet ikke om jeg har hatt rier ennå, om jeg har så er de svake i hvertfall.

 

Var nok kanskje ikke så mye til hjelp, men innbiller meg at rier er mer vonde enn ubehagelige, for de kraftigste kynnerne/sammentrekningene jeg har hatt har bare vært fryktelig ubehagelige, men såpass ubehagelige at jeg har måttet puste meg gjennom de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan nok ikkje hjelpe deg, eg er ganske ny og usikker på dette feltet eg og. Men her blir magen nokre ganger knallhard og andre ganger berre strammare. Gynekologen kjente på magen då han var stram kun, og då var det ei rie (han kjente på den mens eg var innlagt og hadde måleinstrumenter på og).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde fått ein del riehemmande medikamenter når han kjente på, så dei var kanskje svakare enn vanlege rier. Eg veit ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e jo nesten litt flaut å ikke vite dette hehe, med tanke på at eg har født før...Men da ble eg satt i gang og gikk rett på de kraftigste riene, så eg aner ikke hvordan såkalte svake rier kjennes ut:P Men takk for svar:) Ble litt klokere nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...