Gå til innhold

Haster!! ønsker graviditetstest!


babyandme

Anbefalte innlegg

Har du en(eller to) du ikke trenger og kan selge meg?? Helst av god kvalitet. Håper den kan sendes med posten fortest mulig, helst idag!! Mannen min får ikke lønn før den 20juni, og jeg orker ikke gå rundt og lure mer...

Håper noen er snill og kan hjelpe.. Lover at du får betaling så fort som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo gå til legen å ta en test...og så be om å få tilsendt faktura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 7 tester som kan sendes på mandag. kjøpte på billige-tester.no og er de samme som blir solgte på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, synes det blir flaut å gå til legekontoret/legen..liten plass jeg bor på, der alle kjenner alle. Fikk baby for 3mnd siden, og lurer nå på om jeg er gravid på ny.. Tusen takk for tips, men trenger kun 2 tester.. :) Evt. hvor mye skal du ha for alle 7 testene, Marthe med Ninjareka? er testene på billig-tester.no å stole på? Bare hørt negativt om billig tester, men kanskje noen har gode erfaringer med dem?? Obs. Hatt litt vansker med å få frem denne siden,pga oppkoblingsproblem.. prøv emailadr min: [email protected] hvis jeg ikke svarer her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Jeg tok tre stykker av dem da jeg ble gravid.. Alle viste rett resultat;) Jeg betalte vel rundt 100 for 10 så 50+ frakt elns?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei pris det da:) men lurer på om jeg kan vente til ons.da vi får lønn. Får vel ikke testene før tirs.eller ons hvis du sender dem mandag og jeg har ikke råd til å betale dem før ons uansett. Vet at postbanken har åpent til kl 20.00 på hverdager og kanskje kl 18.00(?) på lørdager.. men er vel umulig å få sendt noe med posten så sent på dagen. Jeg er håpløs inpulsiv og veeeldig nysjerrig på om jeg er blitt gravid igjen.. hmm. Ja, ja:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor på lite sted jeg da, så stenger på posten rimelig tidlig tror jeg. Må vel bare smøre deg med tolmodighet da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...