Gå til innhold

hadde en syyykt virkelig drøm i natt...


♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Drømte at Joakim ble født. vi var hjemme og jeg lå i sengen. jeg var i uke 36. i det han kommer ut soper jeg stopp fordi jeg ligger litt forkjært og dermed står jordmor og sambo med lillegutt i armene, og de sier at han lå i tverrleie og han var kjempe diger, hehe.

 

Hvis jeg skal leke litt synsk og sinsyk og skal tolke denne drømmen så vil jeg tolke den som at han vil komme før tiden og at han vil forløses med ks pga tverrleie eller størrelse. Vet det er høyst usannsynlig, men litt gøy er det jo også. Jeg kommer ikke til å bli skuffet dersom han ikke kommer i uke 36 eller før termin, men jeg kommer til å se frem til det for å se om jeg kanskje er klarsynt, hehe...

 

Når han sparker nå eller jeg trykker på magen når han sparker får jeg frysninger, det er som om jeg har hilst på han og han er så mye mer virkelig. det er en skikkelig rar/ekkel følelse som kom etter denne drømme.

 

Noen andre som har drømt noe lignende, fått en helt spesiel følelse etter en drøm eller føler seg veldig knyttet plutselig?? Eler noen som har drømt slike drømmer fr og det har stemt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, faktisk. Men det har jeg aldri fortalt til noen... Da vil alle tror at jeg har blitt sprø. Jeg er nemlig ikke typen til å tro på slike ting, og fnyser av "klarsynte" og folk som påstår at de ser spøkelser. Jeg innbiller meg at noen folk har behov for mystikk, og dermed finner på ting...

 

Men, altså... Da jeg var liten la jeg blomster under puta på St. Hans aften. Man skal da kunne drømme om mannen man skal gifte seg med.

Jeg drømte om en ung, høy, slank gutt. Det som jeg ikke likte med drømmen var at han hadde en hvit turban og at han tydeligvis bodde på et varmt sted ut i fra hvordan han var kledd. Jeg syntes ikke det var spesielt morsomt og tenke at det kommer HVERTFALL ikke til å skje.

 

Men mannen jeg er gift med i dag er: høy, tynn, indisk.....og brukte turban frem til han var 18! (om den var hvit vet jeg ikke...hvite turbaner brukes helst av eldre menn.)

 

Har ikke engang fortalt det til ham....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. sprøtt.. drømmer er rare.. selvom jeg i grunn ikke tror på sånt selv skan jeg ikke annet enn å se enda mere frem til tiden som kommer for å se om noe av dette stemmer. tror jeg kommer til å litt skremt om han kommer før tiden kanskej uke 36, født ved ks pga størrelse eller tverrleie.. grøss, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais snuppa ;o) Drømt om Joakim i natt du a ? ;o)

Drømte bare at plutselig så ble absolutt hele magen dekket med laaange strekkmerker på kryss og tvers, jeg. Og de bare fortsatte og fortsatte mens jeg sa "neeeei." Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.. ja drømte skikkelig om Joakim også, herregud.. ble nesten litt skremt.. men nå gleder jeg meg bare mer. tror du ikke jeg fikk mitt livs værste opplevese i går. jeg og ei venninne snakket om strekkmerker i går og når jeg kom hjem sjekket jeg. og det jeg trodde bare var merker ettter buksa var strekkmerker. men de var ikke så ille, men når jeg trakk inn magen fytti hælvete så stykt. jeg så ut som om jeg var 40 og hadde mest lyst til å bare henge meg der og da.. isj og usj, faens strekkmerker... MEN det må sies at det er absolutt verdt det og ville ikke valgt bort Joakim pga strekkmerker.. han er verdt hver strekkemerke og andre teite ting, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sant det. Jeg har ikke fått på magen (hvert fall ikke foreløpig...), men har fått noen på innsiden av lårene =/

Meen... vi får jo en fin premie til slutt da. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...