Gå til innhold

Gjør så forferdelig vondt å snu seg i senga:(


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Jeg har så sinnsykt vondt i lysken og alle ledd nedentil.. det gjør så fryktelig vondt å snu seg i senga. I tilegg har jeg bekkeløsning som gjør sitt snitt til at korsryggen er satt ut av funksjon nesten.

 

Noen med tipstil hvordan man får snudd seg uten å hylgråte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, har ingen gode tips, vil bare si at jeg føler med deg, har vært der selv, og kommer nok der igjen om et halvt års tid. Stakkars deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen til å hjelpe deg?

med virkelig ille BL og sånn, er det stooor hjelp å bruke stikklaken, som noen kan rulle deg rundt på...

 

hold for all del bena samlet (knærne i sær) når du snur deg, og har du en kant eller noe du kan ta tak i og dra i?

 

Jeg syns det er godt å ha en pute mellom bena, men ved BL bør du ha pute hele veien, så du ikke får feilvinkel på bena, på en måte.. (dvs ha pute mellom anklene også!)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprinkelsenga til den kommende smuskien ved siden av senga....jeg pleier å dra meg opp etter den (har ikke en mann ved siden av mg jeg, hehe) ....

 

 

Glemte meg ut i natt....satte ut i et smertehyl da jeg skulle snu meg...så skjønner deg GODT!!! :`(

 

La oss håpe det forsvinner med fødselen!! =) Lykke til!!

 

Klem Bibi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk tips om å bruke et glatt laken...ikke flanell..og en glatt pysjunderdel. Men det siste e vel uaktuelt i denne varmen. Det gjorde det lettere å gli rundt i sengen.

 

Bortsett fra det så e det glidende bevegelser med samlede ben som funker best for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Våkna sånn en del ganger natt til i går...har bekkenløsning i skambeinet, og bruker pute/dyne mellom beina hver natt, men det hjelper jo ikke når man har gått i byen dagen før. Var så ille at jeg brukte over et kvarter på å komme meg ut av senga for å gå på do!:-/ De smertene er værre enn rier!!!

 

Ligger jeg på sida får jeg BL-smerter i skambeinet, ligger jeg på ryggen får jeg BL-smerter i halebeinet...vet ikke hva som skjer hvis jeg ligger på magen, for det kan jeg jo ikke pga kulen!:P Men i natt sov jeg i sofasengen i stua,- MYE bedre...tror det er fordi den er veldig hard. Men så gikk jeg jo ikke særlig mye i går. Kommer til å skaffe sånn laken som gjør det lettere å gli hvis BL-en blir værre, men hos meg hjelper det dessverre ikke å snu seg med beina samla!:-/

 

Varme kluter kan dempe smerten litt er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Hvis du ser under en link i bekkenløsningsdebatten som heter informasjon etc om bekkenløsning, her finner du mangen råd bl.a. hvordan snu deg i sengen og hjelpemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange råd.. jeg ligger med pute mellom beina og det hjelper så jeg ikke ligger med konstante smerter. men det er detå få snudd seg og av reise seg opp fra senga som gjør så inne hampen vondt. Gubben er så i ørska og han våkner ikke uansett hvor mye jeg maser og ber om hjelp så det gidder jeg ikke mer.

 

Noen dager er verre enn andre, og i natt/dagmorres var det verre enn noen gang,men det skyldes nok at jeg hadde en skikkelig møkkadag igår med å måtte vaske opp piss etter hunden å fly etter sønnen som stakk avsted med saueskinnet som hunden hadde pisset helt ned... Men hva gjør man da.. er alene hjemme så må man jo bare gjøre slike nødvendige ting selv om det gjør ekkenløsningen 100% verre til dager derpå.

 

Jeg bruker krykker for å komme meg frem ellers om dagen,men føler ikke at jeg får helt dreisen på å bruke de. Idag blir jeg liggende pga at ryggen er så ille.. og gubben tenker ikke så veldig mye på meg.. tror ikke han skjønner hvor vondt dette faktisk er.. for han drar nemmelig på fisketur med pappan sin snart og blir borte til i morgen.. så da er jeg alene med guttungen i helga også da.. ingen ekstra hvil her i huset nei.

 

Jeg skal ihvertfall snike meg til en varm dusj innen han reiser.. er det eneste som lindrer ryggen min litt.. her også tatt en paracett for å klare å gå på badet til den dusjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt soveposen min, vrengt den slik at det glatte stoffet på utsiden vender mot hverandre inni posen, og ligger på denne. Gjør det MYE lettere å snu seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok takk for tips... er det derfor du har det nicket??? hehe passer godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...