Gå til innhold

Våken?


4barns mor

Anbefalte innlegg

Flere som er våkne her nå? Uff, kunne ha sovet lenger men våknet halv seks at jeg måtte på do, og da var det gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal i bryllup etterpå jeg, så jeg var vel kanskje redd for å forsove meg.. :o) Men å våkne så tidlig da.. :o/ Skal ikke dra før kl 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... godt å være ute i god tid :-)

 

jeg skal ingen verdens ting, så jeg kan godt sovne nå syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fjellet.. :o) Vi har Norges største alpintanlegg.. :o) Har bodd her i snart 2 år, før det bodde vi på Skedsmokorset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte google litt ser du...hehe... geografikunnskapene er heller skrøpelige. Har ikke kontroll på min egen side av landet engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Ikke jeg heller.. Men det er ihvertfall veldig fint her. Ta en titt på www.trysil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der så det fint ut.. :o) Hadde en brevvenn en gang som er fra Haugesund, men han flytta til Stavanger.. Gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare vente til sambo er helt frisk.. Men jeg har en sønn fra et tidligere forhold som fyller 10 år til høsten da. Har du barn fra før? Eller er dette den første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble levertransplantert i oktober. Den første leveren han fikk fungerte ikke, så han måtte ha en til. Han lå 27 timer på operasjonsbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sovna jeg...hehehe....

Det høres alvorlig ut. Sjønner godt at dere vil vente litt da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...