Gå til innhold

flere som har fått mye kviser etter at dere ble gravid??


Tropiskjuice

Anbefalte innlegg

dissa hormonforandringene er ikke altid så hyggelige altså.. =)

ser jo ut som jeg har kommet i puberteten igjen.. hehe..

føler meg som en fjortis =)

hadde nesten ikke kviser i puberteten engang,men dem har jaggu kommet nå.. huff og huff =0)

flere som har opplevd dette eller andre like så morsomme ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OHHH JESSS, hadde ikke kviser i puberteten, men nu... å herregud altså, e d mulig, d pipler ut overalt i ansiktet, men som myten sa... dersom man mister skjønnheten venter man ei jente... masse kviser ser ut som et dass, håret henger ++++ å ka venter æ ? ei jente.... ho skulle kommet ut nu da, men ho vil være der inne ser d ut som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe såpass ja=) jenta di kozer seg vel fælt inne i magen da =0)

har hørt om det der du sa at jenter stjeler skjønnheten fra mora.. vem vet kanskje det er ei lita jente spire inni magen=)

ja det er helt SYKT vor mye kviser jeg har fått.. i hele trynet og i hårfeste.. føler meg ganske lite sexy fortiden.. hehe.. syntes det er utfordring bare og få gredd håret og prøve og se litt normal ut =0) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri heller vært plaga m sovesveis, har jo langt hår... men ka i alle daga har skjedd etter at æ blei gravid, æ våkner opp å ser mæ i speilet, huden e fettat... noe æ aldri har vært plaga m, har hatt normal til litt tørr hud, alltid en ny kvise hver morgen... skjønne ikke kor dem kommer fra, dem va ikke der da æ la mæ... å så HÅRET DA... herregud sir æ bare, ser jo ut som om hode e blitt gnikka ned i puta 1 million gang i løpet av tida æ har sovet... den kanon mårrasveisen... koffer i alle daga e håret mitt blitt så mongo? mårrasveis m langt hår... opplevde d bare da æ hadde kort hår... mystisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. vet du va Linn&Johnny.venter.jente jeg har det helt likt som deg!!! har også langt hår og er forundra ver morgen på vordan håret mitt har klart og tova og knuta seg såååå mye!! ser ut som tova saueull =) og nye kviser ver dag..som ikke var der når jeg la meg!! som jeg sier til sambo: denna ungen bør være j...... søt så leng mora får gjennomgå detta her.. hehehe.. har fått tynnere hår og,kanskje bare det er tuster igjen når ugen kommer ut =0) det hadde vært lekkert spør du meg.. hehehe =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ikke det enda.. jeg er 9uker på vei.. skal til 1 svangerskapskontrollen til neste uke =) det gleder jeg meg til.. =)

har du gått over tiden med jenta di??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har gått 3 daga over tida nu... satser egentlig på at d blir lørdagsunge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde da æ va 7 mnd på vei, låg 7 tima i senga på natta å trudde at nu skjer d, men d stoppa opp... fant ut æ skulle ikke ringe å klage mæ, for d va sikkert ikke noe....

 

men har murringer enkelte daga å enkelte daga e æ kjempe pigg... så æ har rett å slett ingen anelse om når ho kommer ut... ingen forvarsel her foreløbig da... men som mamma sier, plutselig splasjer d bare, va sånn på hennes 3 unga, så d e vist sjansa for at d skal skje på mæ å da... hehe håper bare selve fødselen går veldig fort... har ikke lyst å gå i 48 timer m av å på rier... å så en time m føding... slitsomt sir dem... for sjølsagt d e ingen som ligg m konstante rier i 48 tima... sjøl om du sikkert vil få høre d i løpet av tida du skal gå gravid, men om du e bekymra for sånne ting så ta en prat m jordmor når du skal dit, så kan ho nok bekrefte at d e ingen som ligger å føder i to daga... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde da æ va 7 mnd på vei, låg 7 tima i senga på natta å trudde at nu skjer d, men d stoppa opp... fant ut æ skulle ikke ringe å klage mæ, for d va sikkert ikke noe....

 

men har murringer enkelte daga å enkelte daga e æ kjempe pigg... så æ har rett å slett ingen anelse om når ho kommer ut... ingen forvarsel her foreløbig da... men som mamma sier, plutselig splasjer d bare, va sånn på hennes 3 unga, så d e vist sjansa for at d skal skje på mæ å da... hehe håper bare selve fødselen går veldig fort... har ikke lyst å gå i 48 timer m av å på rier... å så en time m føding... slitsomt sir dem... for sjølsagt d e ingen som ligg m konstante rier i 48 tima... sjøl om du sikkert vil få høre d i løpet av tida du skal gå gravid, men om du e bekymra for sånne ting så ta en prat m jordmor når du skal dit, så kan ho nok bekrefte at d e ingen som ligger å føder i to daga... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. får ikke håpe det.. stakkars jenter =) nei er ikke bekymret for det.. går vel forhåpentlig vis bra med meg som de fleste andre.. men man vet jo aldrig..

ja du har rett der.. plutselig så så kan det skje at du får rirer nå =) får håpe at ho kommer snart da! =0) venninna mi har termin den 21juni på bursdagen min =) ho er også rimelig klar for og få ut gutten sin nå har ho sagt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, va veldig positiv å gla før termin, å på termindagen... hadde ul termin 13 juni å menstermin 14 juni... å di her dagan etterpå har æ vært ekstremt negativ... alle maser om d e kommet no jente ut... å æ har sagt at æ skal si i fra når d skjer... men dem mase å mase, d hjelper ikke på da akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan jeg forstå.. man går liksom og venter og blir litt lei av alt og masse mas oppå det hele.. kan fårstå at det blir negative vente dager da.. når du har sagt at du skal gi beskjed så bør folk legge to og to sammen når de ikke har hørt fra deg og det er over termin.. ville skjønt det jeg vertfall..

håper ho kommer ut i løpet av helga da =0)

jeg har så problemer med og sove.. sambo er på tur med jobben og jeg klarer ikke og sovne uten han.. vet at det er teit men sånn er det bare =) har jo hunden min da men det er ikke helt de samme liksom =0) og så får jeg så kramper i magen om natta/kvelden så venter til de går over før jeg legger meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kjenner til d m kramper i magen, hadde også d... dem stoppa vel på mæ da æ va en 3 mnd på vei ca... legen sa d va livmora som dreiv å utvida sæ.... men nu tar æ kvelden... legge mæ på senga å se tv til æ sovne.. hehe hyggelig å snakke m dæ, vi høres vel etterhvert. du får komme på chatten å, bruker å være der daglig å som regel når d e mer enn 4 persona der... ha en fin natt videre da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var hyggelig og prate med deg og =) du få r sove godt.. jeg kan komme innom chatten jeg vet du=) tar og legger meg snart jeg og.. krampene begynner og bedre seg litt=)

natti natt og sov godt =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei snuppa mi ;) Har du ikke sovet i natt ??

 

Hihi....Ja, jeg tipper du får ei lita jente May-b.....hun stjeler som sagt din sjønnhet nå...hehe....hu andre veninna mi som er gravid var på ul i går og fikk bekrefta ei lita jente inni der....kult for hun har jo gutt fra før og ønsket ei lita jente oxo :)))

 

Alle trodde d var en til gutt, men vi visste bedre ;) Samme med deg vennen, har nok ei liten prinsesse tenker jeg =)) Det er jo sååå spennenede!!! =))))

 

Ser deg nok på msn senere:) Kleeem Bibi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...