Gå til innhold

knekte halebeinet under fødselen.


Topmodel

Anbefalte innlegg

Knekte halebeinet for 6 dager siden Nå får jeg skikkelig vondt når jeg sitter mye, eller løfter ting..Ble litt bekymra så er det noen som har noen råd? Alt mottas med takk:). Ellers skal jeg kontakte lege snarest, slik at hun kan si meg hva som skal gjøres/ikke gjøres.

 

Ellers alt bare fint med meg og den lille:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei!

Jeg har knekt halebeinet mitt tre ganger i mitt 34 årige liv. Resultatet er at jeg har et halebein som står bøyd opp og inn i fødselskanalen, og det har blitt påleiringer av beinstruktur akkurat i området der rumpeballene møtes nederst i korsryggen.

Jeg har aldri fått noen konkrete svar om hva som kunne ha vært gjort de gangene det har skjedd, men har liksom ordna meg selv. Sittet på en nakkepute som jeg har blåst inn litt for lite luft i for å kunne sitte uten at det har blitt ett direkte påtrykk i området. Dessuten knasket jeg smertestillende sist det skjedde siden smertene var helt uutholdelige.

Ville vel for sikkerhetsskyld kontaktet lege hvis jeg var deg for eventuelle tips:o)

 

P.s

Skal forresten til målinger av bekkenet mitt da de er usikre på om halebeinet mitt kan være en hindring som kan stoppe en vaginal fødsel.

Jeg er sjeleglad for at de gjør det siden tanken på at en fødsel kan stoppe og at det ender med haste KS er skummel. Sjansen er nok stor for at det kan knekke for fjerde gang også under fødsel, og det tror jeg vil gjøre rimelig vondt i ettertid.

*prøve å ikke tenke for mye på det*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...