Gå til innhold

Forslag til hva jeg kan gjøre hos frisøren i morgen?


vilha3 (09.09.07)

Anbefalte innlegg

Klippe meg, naturligvis, men hvor mye?? Har liksom annonsert at jeg skal ha lang hår igjen etter en runde med div korte frisyrer. Nå har jeg holdt ut et år og håret går nedenfor skuldrene nå, så jeg har igrunnen vært flink. :-) Men nå har jeg egentlig lyst på bob-nakke igjen da... Men det er jo en frisyre som bør vedlikeholdes en smule, og jeg vet ikke om det kommer til å stå øverst på prioriteringslista når tredjemann kommer. Sånn sett er det vel mest praktisk med langt hår som kan settes opp til hverdags og styles ved behov. Ikke det at jeg går rundt som ei grå mus og ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut, altså! Tenker bare praktisk jeg. For en gangs skyld, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klipp det opp litt istedet.. slik at du beholder lengden.. og så striper du deg i en farge du liker da blir håret mer levende.. (ikke rødt nå som det er sommer for det falmer fort i sola)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på tanken ja. Har det oppklipt foran allerede, blir så tungt og uformelig ellers. Kanskje jeg skal gå for litt gylne sommerstriper da?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er kjempefint nå sommerstid også... og de bleker seg litt ekstra av sol og bading og gir hele håret ditt en lysere vri.. jeg hadde det for noen år siden og synes vel aldri jeg har vært så fornøyd med håret som da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Da blir jeg fortsatt langhåret, men oppklipt, og med et fresht innslag av lyse striper som flagrer i sommervarmen. :-) Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg missunder deg.. skulle virklig ville tatt en tur til frisøren jeg også... men økonomien strekker ikke til.. så her er det bare svigerinnen som klipper tuppene et par ganger i året.

 

Kos deg masse;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :-) Og jeg skal love deg at jeg skal kose meg!! Har funnet frisøren i mitt liv også, hun skjønner tydeligvis håret mitt og får det til akkurat som jeg hadde tenkt det. Og så får jeg alltid hodebunnsmassasje,mmmmmm. :-) Skal ha hele formiddagen for meg selv i byen i morgen. Luksus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...