Gå til innhold

Jeg har m&ms... hvem vil ha:-)))


doffine

Anbefalte innlegg

Sitter å leser om de som vil ha lakris og da fikk jeg også lyst på, men har ikke:-((( Så jeg fant en stoor pose med m&m jeg:-)) men peanøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm...jeg liker verken lakris eller m&m...men har fryktelig lyst på stratos....Spørst om jeg må smiske med samboer å høre om han kan dra på butikken :) Er jo tross alt helg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med peanøtt:-)) Nam.... men stratos skal jeg nok kjøpe i morgen. Det er det lenge siden jeg har hatt i skapet:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger over masse m&ms til deg...

Ringene er fortsatt sporløst borte. Og jeg er så lei meg. Er surt.. Den enstens ringen min er ganske dyr også. Er en stor diamant... Jeg sa fra til sambo på sms at de var forsvunnet, og at jeg ikke tørte komme hjem, når jeg så de ikke lå der de skulle.. Han så kald og rolig.. Men jeg føler meg såå naken uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipt! Kos deg med m'ene, da! Skal gå å slenge i meg litt paprika potetgull, vekke mannen min som var på fylla i går og kule'n foran tvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, jeg vil ha :D Passer utmerket til glasset med cola med isbiter som jeg akkurat henta meg syns jeg =P

alt bra med deg?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også popcorn i hus kine...:-)))) men du kan få m&m fordet assa...

 

Her er alt bra loren.. :-)) og enda mer bra blir det i morgen:-) sambo er på ikea å kjøper ny komode nå:-)) jippi... jeg får enda mer skuffer til tinga mine:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har smågodt i skapet jeg...må bare vente til tulla sovner og det har hun vist ikke tenkt til og gjøre enda, så jeg får sitte her med vann i munn en stund til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihi... jeg har også smågodt i skapet. Men det frista ikke.. er jo syk i hodet mitt, når jeg ikke vil ha de mini stengene som er sure fra sverige... Men deler med alle som vil ha her:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå :) jeg vil også ha ny kommode.. =P Har forelska meg i.. tja.. Hensvik tror jeg det er fra Ikea... Stor, hvit med STOOOOOOOORE skuffer =D Meeen, vi har ikke plass gitt =P har jo knapt plass te ungen inne på soverommet vårt, så no mer møbler blir det ikke akkurat **=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du onde, onde menneske....

Tenk å friste en gjeng hormonelle bomber på det viset ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. er vel ikke hemnes du tenker på?? den har stooore skuffer, leskvisk har små skuffer:-)) er nemlig hemnes vi hadde fra før i antikkbeis, og den har nå gått ut, så nå har vi kjøpt hvit i stedet. Har en som er veldig høy nå, og kjøpte en avlang nå:-)) Ble den hvite.. er dritlekker:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemnes var det vettu ;) Blanda litt jeg =)God smak du har =P GLEDER meg ti lden dagen vi har bedre plass gitt =P Da skal jeg ha en runde på Ikea da =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet alt som er om plass mangel:-)) Når vi flytta hit, så følte jeg at leiligheten var så stor som oslo s i forhåld til hva vi flytta fra... Og føler enda at vi har god plass:-) Gjelder å møblere slik at en utnytter plassen maksimalt, har jeg funnet ut:-) ja, den hemnes er lekker:-)) er litt trist at den antikkbeisa er gått ut:-(( så nå får vi en liten krasj i fargene på soverrommet.. men det gjør ikke noe.. den hvite kommoden kan også brukes på bad, gang og eventuellt et barnerom senere også:-)) så vi ser flerbruken på fargen.-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...