Gå til innhold

Da er lille Victoria kommet til verden:))(samme som 3. trim)


Louise-and3girls

Anbefalte innlegg

4 dager før termin. Begynte å kjenne mensmurringer i 17 tiden onsdag 13. juni. Tenkte kansje at det var noe på gang, men var ikke helt sikker. Det tok seg opp etterhvert. Det ble 3 min. mellom riene og da var jeg nesten sikker på at det var i gang. Vi ringte etter barnevakt og reiste til Tønsbergsykehus i 19 tiden.

 

Vi ble vist inn på fødestuen (uten smertelindring) for å sjekke åpning. Det var ca 3 cm. og fikk beskjed om å bevege oss et par timer.

 

Sjekket åpning igjen kl. 22.00 og da kunne den tøyes til 5 cm. Etter det ble riene sterkere og jeg sto en del i prekestolen.

 

01.30 gikk jeg i badekaret. Det var utrolig deilig. Det er fin smertelindring. Jordmor tok vannet ca 03.00 og etter det ble riene nesten uten stopp. Da tok det ikke lang tid før pressriene kom.

 

På 2 pressrier var jenta vår ute. Mannen min tok i mot henne og det syntes han var en veldig fin opplevelse.

 

Hun er velskapt og nydelig. Veide 3640gram og var 51cm. lang.

 

Hadde ikke en eneste rift og er så i god form ellers at vi kom hjem i dag. De to andre jentene våre er noen dager hos mormor og morfar, så nå skal vi kose oss med hun lille:-))

 

Så da takker jeg for meg på BIM og ønsker dere alle lykke til med fødsel og barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som en fin fødsel.. Gratulerer så mye med lille Victoria.. kjempe fint navn...

kos dere videre ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratuleer så mye med lillejenta ;))

kos dere masse :P

 

så fint at mannen din tok imot henne,det har jeg lyst at sambo skal gjøre neste gang,må være en fantasisk opplevelse for mannen da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Fin fødselshistorie. Gleder meg sååå til det er min tur om "bare" 128 dager (sukk)

Kos dere med jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med jenta di!!!!

høres ut som du har hatt en fin fødsel! (fødte du i vannet eller ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :D

 

..må være utrolig sterkt å oppleve at pappa'n tar imot babyen, vil jeg tro!

Kos dere masse med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...