Gå til innhold

Hvorfor må alt være så vanskelig:,(


Lillesmil:D

Anbefalte innlegg

Er så utrolig lei meg for tiden, alt skal liksom være så vanskelig.

trodde liksom at familien til kjæresten min hadde vendt seg til tanken at jeg var gravid og at vi hadde bestemt oss for å beholde det... men neida... i går så var de kjempe sinte og beskyldte meg for å ha blitt gravid bare fordi at kjæresten min ikke skulle dra i militæret... akkurat som om det var min skyld alt sammen. vi hadde ikke planlagt å få barn på mange år, men når det skjedde ble jeg veldig glad og det var ikke tvil om at vi ville beholde det.

syns det er så dårlig gjort at de skal si sånt:(

 

også mener de at jeg skal flytte til F.stad, fordi kjæresten min vil bli brannmann der sammen med faren sin, jeg har egen leilighet i Tønsberg som jeg bor billig og studerer her, og har ikke planer om å flytte no sted, før jeg er ferdig på skolen, men de mener da at jeg må føye meg etter han, siden det har vært drømmen hans siden han var liten. så da syns de det er bedre at jeg pendler 3 timer til og fra skolen, hver dag, enn at han flytter til meg, til jeg er ferdig med skolen.

og hvis han må i militæret er det jo ikke så koslig for meg å bo alene i f.stad som jeg ikke kjenner noen...

 

åhh.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..:( føler at de presser meg, og gjør alt for å få meg til å få dårlig samvittighet...

jeg har en familie jeg også som kanskje har lyst til å se litt til barnebarnet sitt.

 

unnskyld for klagingen min, bare skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre om dagen, egentlig mest lyt til å grave meg ned,...:( noen som har noen tips elller noen som har opplevd det samme?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din skolegang er jo like viktig som hans. Du har jo begynt på den til og med....

Syns du og barnefaren skal snakke sammen dere imellom, og ikke la dere påvirke av hverken din eller hans familie. Finne ut hva som er best for dere på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg kanskje jeg ville bedt sambo selv komme på banen og fortelle sine foreldre at han er en voksen person som bestemmerr selv. Jeg hadde aldri akseptert at mine foreldre snakket sånn til min samboer; jeg hadde heller ikke akseptert at mine foreldre uttalte seg på mine vegne. Dette er en sak mellom dere to, og han burde nok gjøre det klart for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har faktisk ikke svigerfamilien din noenting med! De kan ikke leve deres liv, dere må selv bestemme hvordan dere vil ha det. Selvfølgelig er det mest praktisk for deg å bo der ditt nettverk er hvis han skal i militæret. Kanskje han kan ukependle de årene han skal gå på skole, brannmann kan man jobbe som overalt, og er det egentlig sunt å jobbe sammen med pappaen sin, ihvertfall en så dominerende pappa? Kanskje han kan ha godt av å komme bort fra familien sin og bestemme over sitt eget liv en stund?

 

Tror nok du og mannen din må sette dere ned i fred og ro og diskutere dette ja, helst hjemme hos deg, så kanskje det er hans oppriktige meninger du får høre og ikke det foreldrene hans har innprentet han til å mene. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...