Gå til innhold

jaja...da blir det nok ks på meg igjen denne gangen å da :-( eneste "fordelen" e at i får se gutten vår tidligere...sukk


Mammaen til Noah Aleksander

Anbefalte innlegg

skikkelig skuffa no... ska inn på ny time 29 juni,har termin 17 juli...

 

sku ønske det ble normal fødsel,men ser dårlig ut det...menmen.,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pga bekkenet.. e på grensen til å føde normalt... så tror det blir ks,ska inn til ny kontroll om 2 uka.faren e jo at ungen kan bli sittende fast i bekkenet pga str..

 

får høre hva de sier på kontrollen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da...skjønner du er skuffa da..

men det er bedre det da enn at ungen sitter fast og kommer ikke ut uansett hvor mye du presser.

det skjedde med meg nemlig..

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjorde det?? var det gruomt?? de sier har du gode rier så kommer ungen,men herregud da.,tenk om i ikkje får gde rier da?

 

å ungene til typen min e brede over skuldrene,det er han også+ at mamma fikk ei på 3800 ca å da ble ho sittende fast pga trangt bekken... gikk bra med meg og broren min,for vi var mye mindre. kommer til å si det,for vil ikkje ha noe traumatisk opplevelse,kommer til å krangle meg til ks,selv om vanlig er best i utgangspunktet...

 

men uansett,får jo den lille gutten min som viste seg å være gutt igår,fikk vite på ordinær ul at det sannsynligvis var en jente...ble overraska da ja :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff ja det var grusomt..

lå i en time å pressa før de foretok seg noe...da ble det haste ks..

nei han kom ikke ut han,hadde rier som kom nesten uten mellomrom..

huffa meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om i så ska grine meg til det så ska i ha ks... det i tenke mye på e amminga.fikk ikkje til den sist, å redd det har noe med at i ikkje fikk ria o.l...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...