Gå til innhold

hva skal dere gjøre i helga da damer?


prøvekluten+3små

Anbefalte innlegg

tjihi,sånn foruten å sitte her da seff;o)

vi ska dra på hytta vi...så bimstopp i to dager for min del..tror jeg ikke skuldrene har vondt av akkurat;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligge hjemme og stappe i meg penicillin pga noe betennelsesgreier i halsen... :( usj, men ihvertfall bedre enn å spy opp hostesafta hver natt... håper bare den begynner å virke kjapt, for nå er jeg lei av å hoste... Holdt på i to uker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis skal jeg føde,men har små håp om akkurat det.Men nå vil jeg bli ferdig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke så mye tror jeg. Gubben skal på dugnad på lørdag og kanskje på grillfest på jobben på natt til søndag, så vet ikke helt hva jeg skal . Er det tropevarme i helga og så vet jeg ikke om jeg klarer å komme meg til stranda, men blir det litt kaldere og fint vær så får jeg se om jeg orker å ta med sønn vår dit. Tenkte vi kanskje skulle ta en tur dit i ettermiddag når mann min er med så får vi sjå da om jeg klarer det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ligge i reclineren og lese bok og være kvalm, og bli oppvartet av verdens beste samboer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal prøvekjøre ny bil. Skal hente den på lørdag og ha den hele helgen. Ellers skal vi shoppe på lørdag. Har ligget på sofaen hele uka, så håper jeg har litt krefter til å komme meg ut på lørdag. Hadde vært kjekt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kose meg sammen med samboern. Pluss at lørdag får jeg besøk av bestevenninnen min som det er en stund siden jeg har sett, jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- jeg skal ta meg en kald pils på verandaen!!! Bare 1, tror det holder for meg nå.

Sånn er det å endelig ha født:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikveld skal jeg å sambo på byfesten i Lillestrøm å titte litt:)

Imorgen er det sommerfest med jobben...har hyret inn et eventbyrå så det kan bli spennende.

Søndag blir vel kosedag md sambo vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal paa stranda og kooose meg! Alt for varmt til aa gjoere noe som helst annet! *puh...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på bimtreff i morra*gledeseg*

Utenom det så blir det vel skolearbeid*grine* Og å rydde. Er meldt dårlig vær i helga såh... Hvis det allikevel er greit vær på søndag,så skal jeg vekke mannen min tiiiiiiiiiidlig sånn at vi får med oss soloppgangen. Skal lage ferdig mat som vi kan ha med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal i bryllup til søsteren til samboeren på lørdag og blir det bra må nok jeg pleie samboeren litt på søndag tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på shopping uten mann og barn på lørdag, og så ha en etterlengtet frisørtime! Og så skal jeg male det lekre syreluta furuskapet vi har på stua. Hvis det blir oppholdsvær da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til dyreparken, har årskort, så det er egentlig ikke så spennende, men gøy for mini!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imorra skal jeg sole meg mens typen jobber, og om kvelden skal jeg prøve å få han med på enten bowling eller kino. på søndag blir han sikker sittende å jobbe også, men kanskje det blir en tur på kjøpesenteret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på jentekveld til en venninne i kveld, koselig d :) I morgen blir vel en rolig kveld m sambo tenker jeg...gjerne m en god middag og film el noe :) han skal inn til min tante og onkel for å fikse altanen deres i hele morgen, så han er nok sliten til kvelden...på søndag skal jeg synge i barnedåpen til min venninnes sønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg skal bli ferdig med antibiotikakuren og bli kvitt den jævla urinveisinfeksjonen en gang for alle! Ellers blir det å shine leiligheten, sy gardiner, møte mamma også en tur inn til Lillestrøm for å få med meg litt av hva som skjer der :) Så skal jeg, sambo og bikkja bare slappe av med grilling osv. :D Chill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...