Gå til innhold

Hvordan bli kvitt rynkene rundt øynene?


trinebeate

Anbefalte innlegg

De to siste årene har rynkene kommet i lynfart!! Er bare 30 år, men disse rynkene gjør meg eldre syns jeg. Hvordan skal jeg bli kvitt de? Har ikke lyst å legge meg under kviven, men det må da være andre metoder jeg kan benytte meg av. Noen som vet og hva det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som jeg har hørt skal hjelpe er kremer med vitamin a, og c-vitamin kremer... Og det utroligste: hemoridekrem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a vitaminsyre krem som du får resept på hos lege har jeg hørt hjelper og jeg skal også prøve det

 

ellers så er det å smøre og smøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne rynker som er så sjarmerende...

 

det er smilerynker du tenker på ikke sant???

det er jo halve mimmiken til en person... alle blir så mye penere med sånne synes jeg da, og jeg håper jeg får mine snart egentlig...

 

men du kan prøve med annsiktsmaske, som stimulerer musklene du sjelden bruker. det kan være med å redusere endel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en god øyekrem, og ikke sol ansiktet! Og bruk alltid solbriller ute, du får rynker av å myse.

 

Ellers kan ansiktsmassasje hjelpe (rynkene kan komme av spenninger i muskulaturen).

Og trening av ansiktsmuskulaturen har jeg hørt om, dette strammer opp. Men jeg vet ikke hvordan man gjør det :)

 

Egentlig synes jeg ikke smilerynkene er de verste. Er mye mer redd for slapp hud og rynker rundt munnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...