Gå til innhold

Bort dovning av fingrene...Anyone?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap også. Vokner med at tommel,pekefinger og langefinger er sovnet. Forrie gang hadde jeg sikkelig plager med dette. Fikk vondt når jeg våknet om natten og det sprengte på =/ frykter det blir sånn denne gangen også for det begynte bare med bortsovning sist. Noen andre som har det sånn eller vet hva det kommer av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har samme problemet, fingrene dovner stadig, og på morningen har jeg kjempevondt i armene og hendene og fingerleddene er kjempeømme.

Skulle også gjerne visst hva det kom av...

jeg er 30+4 nå og har ikke spesiellt mye vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akurat sånn hadde jeg også det sist..våknet om natten/morgenen og hadde sikkelig vondt i fingrene og i hånden. Er 25+3 jeg og har heller ikke fått vann i kroppen enda..Hmm snodig det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dovner bort i nesa (!) av alle ting jeg! det begynnte etter jeg ble gravid. aner ikke hva det kommer av, eller hvordan bli kvitt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har våknet sånn temmelig ofte i det siste! Begge hendene er helt uten følelse :P Er 17+6. Er ikke plaget med noe som helst ellers annet enn begynnende åreknuter og litt lavt jern (17). Dumt jeg ikke spurte legen min i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at dette kan være Carpal Tunnel syndrom. Sambo har det til daglig, stakkar, har ikke følelse i fingerene.

 

For å forebygge kunne man ligge med armene litt hevet om natten. Leste det i en av svangerskapbøkene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det samme...det e vann som ligger å presser på nervene. Hendene mine sovner hen hvis eg får litt press på håndbaken. Har masse vann i kroppen nå da, men da det begynnte så kunne man ikke se det like godt, så eg trodde heller ikke at det var vann;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...