Gå til innhold

Uff, fikk et slag i magen...............Engstlig!


Gjest

Anbefalte innlegg

Mannen min hentet gullungen inn til oss da han våknet i dag morges og han elsker å turne rundt i senga vår.Jeg lå på ryggen og fulgte ikke helt med, da jeg merket at gullungen, som sto på knärne, ga meg en skikkelig dult/slag i magen. Slaget havnet nede til venstre delvis på skambeinet. Fikk litt vondt på skambeinet, men er jo ganske öm der fra för av. Tror dere dette kan ha skadet barnet i magen på noe vis? Er 15+0 i dag! Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det skal gå ganske bra.

Jeg har tre viltre gutter, og får stadivekk et spark/slag/dult i magen.. det gjorde jeg også da jeg venta nr3 og det gikk så bra atte=)

Men hvis du er veldig bekymra, så ta en tlf til legen din.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de ligger ganske godt inn i magen, tror det skal litt mer til før det kan skade den lille. Gutten min har flere ganger helt uskyldig trakket eller hevet seg opp på magen min og det har gått bra til nå. Men dersom du er bekymra kan du jo ringe jordmor eller lege å få henvisning til UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D går nokk bra skal du sjå:o) har både fått slag og spark i magen jeg, å d har gått helt fint... blir jo litt slik når mann har små fra før.. vist du bekymrer deg veldig kan du jo be om sjekk hos jm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...