Gå til innhold

Da drar jeg....


Coolmommy**080607*overtid*

Anbefalte innlegg

....På overtidskontroll.

Snakkes folkens når jeg kommer hjem:)

Er så glad i dere alle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommet tilbake fra kontroll.Ingenting skjer.Alt har stoppa opp.

Har blitt strippa to ganger allerede så det gjorde de ikke denne gangen heller.

Blir satt igang på tirsdag om ikke lillegutt finner ut at han skal komme i helga.Da må jeg reise 7 mil til sandnessjøen for å føde og det vil jeg IKKE!!!!!!!!!!!Vil føde her i Mosjøen på fødestua.

 

Huff er så deprimert nå at jeg griner snart!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!! Så kjedeligt da!! :(

 

Skjønner du heller vil føde hjemme i din egen hjemby....men nå vet du hvertfall om ikke annet, at tirsdag er den aller siste dagen din som gravid....litt fattig trøst, men nå har du en dato som er fastsatt!!

 

Håper han blir lei snart, og kommer av seg selv ;)

 

Lykke til =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg såå godt. Vel og merke er jeg en dag kortere på overtid enn deg, men kjenner det godt jeg også. Jeg ble strippet i dag og har bare en cm åpning. Blir satt i gang på mandag hvis ikke for fullt på ullevål, ellers blir det tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe at ting setter i gang av seg selv i løpet av helgen. Merker at jeg liksom ikke tror at det kan skje, men det er jo ganske vanlig da. Ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, er fra Dønna jeg så skjønner godt problematikken... Først vil jeg gi deg et tips for å sette igang:-) jeg ble tipsa selv i fjor, om det hjalp vet jeg ikke men 2 dager etter var hun ute:-) du skal rulle/ stimulere brystvortene til du får en kraftig kynner så skal du stoppe, dette skal du gjøre noen ganger om dagen. tror selv at det var med på å modne meg... Så til en annen sak, skjønner at du helst vil føde i mosjøen iom at du bor der, men må bare skryte litt av s.sjøen:-) har født begge mine barn der og de har vært fantastiske!!! du blir behandlet som en spesiell selv om det er flere der, og de gjør alt du skulle be om:-) Lykke til uansett hvor det måtte bli! og så krysser jeg fingrene for at bebisen din kommer i helga:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet de er flinke i ssjøen.Fødte førstemann der.Men har så lyst å slippe den turen utover og innover igjen.Er glad jeg ikke må ta båt sånn som du må.

Stimulering av brystvortene nytter ikke på meg ser det ut til.Er moden og har åpning,men skjer ikke mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...