Gå til innhold

noen andre med vondt i ribbeinsbuen?


smågodt prinsessa

Anbefalte innlegg

livmoren min har jo ikkje kommet helt til topps enda.. er 27+3.. men når jeg sitter gjør det syyykt vondt i ribbeinsbuen, altså midt i mellom nedforbi brystene.. må strekke på meg hele tiden.. noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde også det ,var kjempevodt til tider,tror nok det bare er litt trangt inni der,pluss at baby kanskje sparker mye? det gjorde mi jente ihvertfall...var så sår noen ganger..måtte ligge som et parantes for å ikke slippe henne til med de små helene sine..hihi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke sparking jeg kjenner.. det er bare ubehagelig når jeg bøyer meg framover.. akkurat som om det blir helt numment og får sånne prikninger som vi pleier å få når foten sover.. ganske merkelig.. men sikkert normalt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,men jeg tipper nok bare at det er fordi det begynner å bli litt trangere om plassen,alle involler og alt forskyves jo opp i et hjørne nærmest..hehe..eller ikke det da,men alt er vedig "stappa" så er nok derfor..men jeg er jo ikke noe ekspert så hvis du er bekymret for noe kan du kanskje ta det opp på neste kontroll..? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 35 uker på vei jeg da, men har hatt det akkurat slik som du beskriver i ukesvis... kan såvidt sitte i vanlige stillinger, å ikke gu om jeg kan bøye meg litt fremover... er nok ganske vanlig tenker jeg, regne med at det er ribbeina som er forferdelig ømme etter å ha blitt presset så mye på av den lille=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...