Gå til innhold

haha staten oppretter egen komite for å finne ut om koking av krabber er en etisk måte å drepe de på...


varg veum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De dør da straks de treffer vannet. Man koker jo ikke opp vannt MED krabbene i....:P

 

Har hørt om folk som har gjort det, og da var det tydelig at krabben led...men så lenge vannet koker når man slipper de oppi så dauer de momentant.

 

Og hvordan skal de ellers gjøre det da? Knuse krabben?

Gi den en sprøyte eller et nakkeskudd? :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så TEIT!:P Om vi skal tenke sånn med alle dyr så må vi bli veggiser hele gjengen.. For TENK om den sauen følte at den ble drept? Krabber MÅ kokes levende, for ellers kan de ikke spises. Bir dårlige.. Når skal de begynne med rekene da? Blir ikke de også kokt levende?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fisken...som ikke bare blir sløyet, men som også FISKES først...med sluk og det hele:O Makan....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL...

Må glise litt for meg selv.. Syns det er god underholdning da, får egentlig litt lyst på både krabber og reker av det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de har for lite å gjøre for tiden?? De kan jo feks ta seg av min foreldrepengesøknad istedet, drøyer ut den der...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen da gjorde jeg og kompisen min feil.. for vi koka faktisk opp vannet med krabben i.. den prøvde rømme flere ganger men vi dytta han nedi igjen... var hans ide å koke krabba da så tar på meg null skyld for han sa han kunne koke krabbe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...