Gå til innhold

Au au hodet mitt =(


Tigermor.

Anbefalte innlegg

Åhh, har så vondt i hodet!

Det startet da jeg var på jobb i går med en sånn murrende konstant hodepine, utover ettermiddagen og kvelden ble det bare værre og værre, sprengte skikkelig. Kjente at det var sånn migrene-vondt og gikk til sengs! Sov hele natten, men da jeg våknet i morgest var det ikke noe bedre. Prøvde å kle meg for å levere gutten i barnehagen men måtte bare legge meg igjen! Våknet etter noen timer men smertene var like ille, tok to paraset og gikk til sengs igjen. Sov til kl 14.45, men da jeg våknet var heldigvis smertene borte!

Har vært i urven form helt siden jeg våknet og nå kjenner jeg at smertene kommer igjen...=( Har lest at man på denne tiden i svangerskapet kan bli plaget med hodepine men håper virkelig at det ikke skal skje meg..synes jeg har nok med bekkenløsninga.

Noen som plages med svangerskapshodepine og som kan forklare hvordan smertene er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp. Hører egentlig til inne på dib jeg da men kjedet meg litt såååå... Jeg hadde en grusom hodepine de 3 første mnd da jeg gikk med Noah , var så intenst at jeg måtte sykemelde meg 11/2 mnd klarte ikke tenke lengre enn nesetippen men det gikk heldigvis over da. Legen sendte meg til MR undersøkelse men de fannt ingen ting så han konkluderte med at det var hormonforandringene som gjorde det...Føltes ut som om hodet skulle sprenges og øynene presses ut-grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff uff! Det hørtes ikke godt ut næi, og jeg kjenner følelsen. Jeg blir helt ødelagt av å gå med hodepine i et døgn, kan ikke forestille meg hvordan det var å gå sånn i 3mnd =(

Hadde litt hodepine med førstemann men kan ikke huske at det var så ille som smertene jeg hadde tidligere i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja , får håpe du slipper unna...Visst ikke får du bare trøste deg med at det går over til slutt. Krysser fingrene for deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...