Gå til innhold

SVIGERMOR


Bea har snart 4 barn?

Anbefalte innlegg

Samboeren min hadde ikkje klart å få vaska golvet på kjempe lenge no så spurte eg en ellers ganske fraværende svigermor om ho kunne vaskegulvet les beg å bli desperat, og eg er ødelagt resten av dagebn og neste dag om eg gjør det sjølv.............eg hadde tenkt kjøkken, stue og bad ho gjor det bombe nr 1 , bombe2 ho tok resten av HUSET og. Og tok jentene med segt i besøk etter det igjen.................bombe nr 3 var det.

 

Så eg har fått ryddet , støvsugd og vaska heile huset i dag, uten mass. Ja okey eg har små masa på gubben ei veke da men allikevellllllllllllll

 

Ble ordentlig gla eg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og alt var bra på ultralyden og så dagen har vore SUPER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur ikkje det................sjeldent tillfelle av overskudd fra den kanten.... Men dritt kjempe fantastisk deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ho har sjeldent tid til oss, ho har itillegg hatt dei to minste iheile går og nesten heile dag da.............................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jeg vil ha din svigermor... min syns nemlig jeg gjør alt for lite hjemme.. er tross alt ikke en syk dom og være gravid får jeg høre. pluss at når hun gikk gravid var hun jo bare så flink og vaska hver dag og greier.. du er utrolig heldig og bra at alt var bra på UL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror egentlig ikkje du vil det.................. men ho glimter til. Denne svigermora er sjeldent på besøk, antagelig for det er for rotete og skitten hos oss. Ho og mannen bor åleine, ho støvsuger huset hver dag og vasker minst annenhverdag, MÅ tørkestøv HVER ENESTE FREDAG.STØV PÅ HJERNEN. Ungene fikk aldri ha besøk inne hos seg for da måtte ho ha vaska ned huset etterpå og guttene hennes bytta til rene sokker hver gang dei kom inn gatedøra da dei var små.................................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...