Gå til innhold

Alle føder utenom meg:-(


Malla86&Amalie07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida jeg har ikke født ennå... Og i dag er jeg så sliten at jeg har skikkelig lyst til bare å grine! Har hatt vonde tak i ryggen da jeg våknet, da det ga seg så kom kynnerne med ti min mellomrom, det har de gjort i hele dag. Nå har det gitt seg, ikke noe regelmessig i hele tatt! BAJS! slite meg helt ut uten at jeg får noe igjen for det! Vil ha han ut NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY!

 

MIn tur før dere BEGGE TO!

 

Så still dere i kø jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desse menssmerter kan godt gå over til å bli rier! Slimproppen er gått då :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok da, akkurat du kan få føde før meg chicka. Men da må du kjappe deg, for jeg er utålmodig jeg nå altså! Magen min har visst sunket også, og på mamma gjorde den det samme dagen som hun fødte... Men her ser det ikke ut til å skje det samme :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.... mange av oss som ikke føder her... Du har jo en HEL uke igjen til termin!!! Det er mange her som er mange dager over termin... og noen av oss må settes igang for kroppen skjønner ikke at babyen skal ut. Skjønner at du gleder deg til å se den lille, men mitt tips er at du prøver å få dagene til å gå ved å gjøre litt småtteri hver dag. En lunsj, besøk, husvask eller andre ting som kan falle i smak. Da blir ikke ventetiden så uendelig!! Og så blir du mamma til slutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere kan få føde FØR meg, ALLE sammen, kan til og med garantere ALLE dere fødeklare at dere får før meg=)

 

 

 

har ikke termin før i november så=) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-oOOOStorken AirlineOOOo-

Det føles ikke ut som jeg skal føde før deg!

hehe

 

Hadde nok ikke vært så utålmodig hadde det ikke vært for falske rier og inn og ut av føden annenhver dag!

 

Men det tar på psykisk gitt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner du er sliten og lei nå..men tenk ;) snart har du et lite nurk i armene dine som krever all din oppmerksomhet..:))

nyt tida for deg selv så mye du kan :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å joooooooda, kan garantere deg at du føder før meg, med mindre du lager en ny og startet på nytt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...