Gå til innhold

Sauen:)


PintSizedDictator

Anbefalte innlegg

Ser du har drømt i gang fødselen til Tosofo....kan du drømme at eg føder i natt e du snill? ;) Og mens du e i det gavmilde hjørnet så kan drømmen også inneholde at eg vinner masse millioner kroner som følge av at eg e fødende nr. 10000 denne mnd;) Eller noe sånnt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

goodyear.. nå må du være grei altså ; ) jeg og bebisen din ble enig om at du skal være med å grille først. ikke noe tull her. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mihihihi.. ja eg tenkte meg at du ville si noe slikt nå:P hihi...men eg e jo sååååååå lei...TENK om eg går i fødsel midt i grillingen hehe, hva gjør du da hmmm...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he... da må du pent sitte og spise med oss. og når vi er ferdige å spise skal jeg heller kjøre deg ned på føden. jepp.. der har vi en plan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh slemming:P

 

Ååå men eg ser skikkelig frem til lørdag nå. Kyllingbitene ser så fristende ut der de ligger...mmmm

Spesielt nå som eg e sugen på noe krydret...luuuuurer på om eg skal overtale ørjan til å bestille pizza senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også.gleeder meg. spiste deilig middag i dag da. løvstek med ris og bernaise saus. våknet med feber i dag. så jeg måtte unne meg noe ekstra godt så jeg klarte å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det skulle vi og ha til middag i dag, men med pommfri (gidder IKKE å lete frem rett stavemåte:P)

 

Fikk besøk og lagde vafler istedenfor...så vi ble for mette for middag;) Blir løvbiff i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble jo ikke sånn som eg hadde tenkt da, hun var litt for forsiktig med saksen hehe...så ble egentlig bare litt kortere...stusset litt. Får ta det igjen ved en annen anledning...ville jo egentlig ha n annerledes frisyre..men ikke krise. Håret ser mye sunnere ut nå om ikke annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. ja håret har godt av en klipp uansett. åh.. er helt syk etter å klippe meg jeg også. bare håper jeg får solgt bilen snart. ble ikke penger igjen til klipp nå som jeg hadde 2 biler å betale på denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e godt å få det gjort:) Glad eg har en venninne som gjør det gratis...kan fort bli dyrt å gå til frisør;) Du får ta det neste gang...sette av litt penger til deg selv:)

Skal ikek så mye til for å føle seg bra for tiden merker eg...Bare det å rense huden i ansiktet skikkelig og smøre inn med krem får meg til å kvikkne til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...