Gå til innhold

Skikkelige mensensmerter og vondt i korsryggen.... (Samme som 3. tri)


Lykkeliten og jeg

Anbefalte innlegg

Ordentlig aaaauuuaaaa... Men det trenger ikke bety noe, ikke sant? er bare 33+4.. og totalt uerfaren ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff ja det er ikke lett altså og vite alt om det rare som skjer med oss nå.. men sånn som smerter og sånn skule jeg ønske jeg hadde mere peli på. blir jo bekymra over den minste ting jeg i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia. Er ingen ekspert jeg altså, men hvis disse smertene kommer regelmessig kan det sikkert være lurt å ta en tlf til føden. Mange som opplever riene som du beskriver det nå. MEN det kan like gjerne livmorbåndene som strekker seg, det kan være temmelig så ubehagelig. Hele systemet i bekkenet blir skal jo bli mer tøyelig under svagerskapet, så muskler og sener oppfører seg litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå kom de tilbake da. men det er sikkert bare båndene som strekker seg. =) er jo bare 33+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge siden du har levert urinprøve, forresten? Sykepleieren i meg våknet plutselig i meg og sa uvi? Ingen grunn til panikk av den grunn altså, men greit å få behandlig så raskt som mulig- i tilfelle. :-) Jeg har for min del mange rare "vondter" i magen/ryggen/bekkenet, og hadde det med de to første også, så det er nok litt av sjarmen med å gå gravid er jeg redd. Men hvis du er veldig bekymret ville jeg kontaktet jm uansett, det er jo ingen vits i å gå rundt og spekulere når du kan få det avklart. Lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare noen dager siden. Og den var fin den. Er nok litt av sjarmen som du sier ja :)

Hvis det ikke gir seg så får jeg ringe mamma, hun jobber på sykehus, veldig kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg tro! :-) Jobber på syekhus selv og har fødeavd i umiddelbar nærhet dersom jeg skulle få "akutt" behov for å spørre jm eller gynekolog om et eller annet. Kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun jobber på nyfødt intensiv og har selv gått gjennom dette 3 ganger så er veldig glad for å ha henne å spørre når jeg lurer på noe =)

kjekt å ha jm eller fødeavd i nærheten ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg hadde slike smerter i uke 33 og vart lagt inn med premature rier. Hadde eg vert deg hadde eg ringt føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. håper ikke det er det da. men jeg får se det litt an. smertene i magen er ikke alltid like vonde, merker det en del i korsryggen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...