Gå til innhold

Er det skadelig for tennene å spise isbiter?


Lykkeliten og jeg

Anbefalte innlegg

De er jo ganske harde da?? Blir det ikke som å tygge sukkertøy...bare uten sukkeret? Hmm.. Håper ikke det, for jeg har fått litt dilla på isbiter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

næh tror ikke det skader, blir vel nesten det samme som sukkertøy ja=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

best er det hvis de har ligget og duppa seg litt i cola først ;o) '

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett =)

Men har funnet ut at det er mye man kan gjøre med isbiter. igår kveld var jeg godtesyk så jeg tok isbiter, jordbær (frosne), litt vaniljepulver og litt vann i blenderen og fikk jordbærslush =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser isbiter hele dagen selv. Det er best om de sprekker litt før man tygger på de!

Går vel med en pose eller to med isterninger hver dag. (Slike man lager og legger i fryseren selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh det hørtes virkelig godt ut,nammmm=)

en isbit maskin er vist alle gravides drøm nå til dags=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenner enda og tygde på isbiter hele tiden når det var så varmt:) Tviler sterkt på det er farlig på tennene i den forstand:) Aldri vært så glad for å ha kjøleskap med isdispenserting jeg;) (eller.. MAMMA har det..:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.. Isbiter :)

Mine tenner er enda på plass og i hele forrige svangerskap knaska jeg isbiter dagen lang.. Akkurat som nå :) Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min skal se om de har en sånn isbitmaskin på jobben som ikke blir brukt. Håper de har det sånn at han kan ta med en hjem =)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyy deg Fru_smelt_på_tjukka!!!

nå har du fristet en desperat gravid sjel til å sende samboern sin ned på butikken etter cola!!!!=) =) =)

han brude IKKE komme hjem med noen LIGHT cola nå alså, da blir det gjesteromet på han i natt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL oida ;o)

her en dag så åpna jeg colaflaska på en hverdag foran mannen min.. var egentlig enig om å bare drikke brus i helgene, men jeg fikk så altfor lyst på. Gjett hva han gjorde? han prøvde å TA DEN ifra meg for at jeg og skulle være flink.. hehe. dumt.. jeg vant ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahahaha, DET tørr ikke sambo, han vet han får igjen da=)

men tidligere så hadde jeg dilla på saftis, å da gikk det maaange om dagen, til slutt ble sambo så lei av å høre fryseren gå opp hele tiden, at han satte seg oppå frysebox lokket da jeg skulle ned i frysern=)

det var som å sleppe hormonene løs, å det var like før tårene trillet, men til slutt fikk sambo dårlig samvittighet og lot meg slippe neddi en gang til=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nei det skal være sikkert å vist=)

men har funnet ut at etter jeg ble gravid så får jeg som regel vilja mi til det meste, bare å skjylle på at babyen=)

babyen trenger VIRKELIG EEEEEN is til, for den har det jo sabla varmt inni der, eller at babyen VIRKELIG tenger at mamma får seg en ny topp/bukse e.l for hun snart knar han flat inni magen=)

alt er så mye lettere da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ;o) Også er det såå mye lettere å få de til å ta en snartur i butikken for oss for det er noe som vi ikke klarer oss uten, selv om de må race ned til butikken for å rekke det før den stenger ;o)

Og mye lettere å få et "ok" når man sier at man trenger litt ekstra penger for å dra på shopping ;o) "Er jo litt ålreit å kle seg litt fint og stelle seg litt ekstra når man føler seg som en flodhest og verker overalt...."

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, det er hærlig og være gravid når man har det slikt=)

åsså får man som regel middags-ønskene i oppfylelse hver dag=)

hehe, sambo kom hjem med colaen nå, han hadde kommet på at det ikke var mere isbiter igjen i fryseren så han hadde kjøpt med seg en sånn stor pose ferdigfrosene isbiter fra rema 1000=)

hehehehe, han lærer fort=) =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe flinke flinke mannen din ;o)

Min dro fra jobben nå og spurte om han skulle ta med seg en pizza og en cola hjem. (Har hatt lyst på det i noen dager nå).

Jeg har også lyst på en sånn pose. har spist opp nesten alle isbitene så det er bare et brett igjen.. og det må jeg jo dele når han kommer hjem.. hehe ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, be han kjøpe en slik pose da, det er jo maaaange isbiter i en slik=) slipper å dele da, han kan ta bettet, du tar posen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ingen Rema 1000 her ute. Bor på landet jeg, skjønner du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærsj, da blir det litt mere vanskeli=)

jaja, skal ikke si så mye, bor ikke akurat i sentrum jeg heller=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har skog på den ene sida og saltvann på den andre. Og det tar ca 3 minutter å gå gjennom "sentrum" ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, da bor vel kansje jeg litt mere i sentrum enn deg da=)

men som sangen sier: GØY PÅ LANDET=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en viss fare for ising i tennene da ;) *døh* Hihi.

 

Næ. Isbiter kan vell ikke være annet en sunt det??

Inneholder jo kun vann. Ingen farlige tilsetningstoffer heller.

Kun kulde; farlig i for høye mengder uten beskyttelse.....

Men det skjer jo ikke her i Norge likevell. Vi bor nok trygt til for å nyte isbiter vi.

 

Jeg har isbit-maskin. Deler gjerne :)

Det er luksus det.

Egentlig er den lånt. Jeg tror ikke det var helt uten grunn han sa at jeg bare kunne ha den litt til da han reiste.

Herlige,herlige mannen. Heldig blir hun som gifter seg med han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...