Gå til innhold

<GIDDER IKKE GÅ I DUSJEN!>


Gjest

Anbefalte innlegg

Får ikke plass inni der uansett, og må rope på sambo hver gang jeg skal ha noe som står på golvet. helt sykt at det faktisk IKKE ER PLASS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he... det skal ikke være greit. jeg var heldigvis så heldig at sambo kjøpte steamdusj med boblekar i da jeg ble gravid. den er jo svær. så der tenker jeg at jeg skal få plass. men hadde aldri i livet fått plass i den gamle som sto der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tvingte meg selv til å gå i dusjen uansett da... Men måtte jo ned på golvet for å hente ting, og da ble jeg så frista til å bare sette meg ned på golvet for å barbere legger og sånn. Ikke så lurt! Når jg skulle opp igjen fant jeg ut at det faktisk ikke er fysisk mulig å få plass til både rompe, mage og pupper på vei opp hvis man da ikke spretter opp på en eller annen syk måte. Og det klarer IKKE jeg ihvertfall. Så måtte åpne opp dørene på dusjen og krabbe ut på golvet, holde meg fast i vasken og dra meg opp.. uff, det er ekstremsport å dusje altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du får vente med å dusje til etter fødselen=)

får ta med deg shampooen å såpa å dra på leting etter en utendørs badestamp i nabolaget=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja får gjøre det... jaja nå har jeg dusjet igjen, og kan sikkert drøye det til lørdag før jeg dusjer neste gang... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!!!

 

Jeg satt meg ned i dusjen i sted fordi jeg ble så sliten!!

haha

 

alene hjemm, dum som jeg var!

 

Brukte hele 20 minutter på å komme meg opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.. dere får komme og dusje hos meg hele gjengen. har sete som man kan sitte på også. alle gravide skulle fått en sånn dusj på blå resept. vet ikke hva jeg skulle gjort uten den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at vi har akkurat så vidt plass til en plaststol i dusjen, så hvis jeg er sliten før jeg skal dusje, så setter jeg den inn. Men å barbere leggene har jeg gitt opp for lenge siden, mannen min har fått den gleden - hehe.

Tør ikke sette meg ned på gulvet, ikke plass i dusjen, og hadde nok brukt lang tid på å komme meg opp igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...