Gå til innhold

Chicka!!! og vintersol...


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe roper på begge i samme innlegg jeg :)

Chicka: hvordan gikk det i går? alt bra?

 

Vintersol: ser du har valgt navn, nydelig navn! 2 uker igjen nå? du har ikke født vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHAHA tror øynene mine har gått i kryss for jeg trodde virkelig det sto Prinsesse Vibecke. Men ved nærmere ettersyn står det vel prinsesse vil ikke??? hahahaha jeg er treig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen=)

 

Gikk greit!

Alle prøver fine...

Ble over natta, og hjem idag..

 

Nå har jeg gitt opp..

Vi får samtidig du og jeg :P

Venter på deg jeg!

 

Hadde den koselige ultralyden med den koselige legen klokka ett i natt da!

VI satt og skravla og han viste meg alt...

Lillegutt er ca 3800gram og fikk med bilde!

hehe..

Ikke så mye en ser, men bildet var litt tøft..

Derfor han printa ut til meg..

 

Du ser hodet liksom litt i profil, slik at du ser øret hans, øyehulen og bollekinnet!!

 

Morsomt!

 

http://i108.piczo.com/view/3/2/v/k/j/a/r/j/g/g/k/x/img/i292824952_7894_6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Sauen:)

 

Straks i 3.trim er du ikke?

 

Her går det greit. HAr masse maserier og tror (ønsker) hver morgen at noe er på gang, og så dabber det mer og mer av utover dagen.. desverre.. sliten nå!

 

Hihi, er Prinsesse Vil-Ikke ja, navnet er Aurora, og et til som er hemmelig. (oppkalling)

 

Er litt lei av alle sånne ting jeg får beskjed om å passe meg for nå-- frem til "fødeklar"-status, så fikk jeg jo beskjed om å holde meg i ro fordi de var helt SIKRE på at jeg kom til å føde prematurt..

 

Nå som hun godt bare kan komme med seg, da har jeg fått beskjed om å holde meg i ro for ikke å fremprovosere noen svangerskapsforgiftning..

 

jeg føler meg egentlig i fin form jeg, bortsett fra at jeg er utrolig sliten i kroppen og litt lei nå,

så det er så surt å måtte gå og bekymre seg for noe hele tida.. trengte tydeligvis ikke bekymre meg for at baby var for liten eller skulle fødes for tidlig, for var inne til vekstestimering i uke 36, og da hadde hun magemål som en baby i uke 38!

 

jeg vil så gjerne føde nåååå

 

hadde vært ekstra kult fordi det er pappaens bursdag i dag..

 

men får vel heller ordne med kake og middag til gjestene, tenker jeg.

prinsesse Villikke har nok ikke tenkt seg ut før uti... juli eller noe, kan jeg tenke meg... sta som et esel..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka: så bra at alt var bra i natt da... var litt bekymra for deg nå serru... Hehe =) Fikk ikke opp bldet da... =( prøve igjen? =)

 

VinterSol: Ja egentlig vet jeg jo at hun skal hete aurora... hehe får skylde på tidlig ammetåke... Joda, 3 trimester om 5 dager... tiden går FORT! Uff, kjedelig at alle skal mase sånn på deg og stresse deg opp da... Hehe syns godt hun kan komme ut nå altså! gleder meg så til å se bilder av lille jenta di! dU lover å legge ut bilder ikke sant? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVFØLGELIG skal jeg legge ut bilder!! hehe.

Både her og på facebook og hjemmesida og egentlig over alt..

forventer at jeg blir tidenes stolteste hønemor... hehe

 

og om ikke jeg gjør det så kommer mannen til å trå til..hihi

han er litt utålmodig nå ja..

 

begynte med rier i dag morges, hvert 20-15 minutt, og han blei såå glad.. og så har det bare gitt seg helt... KJIPERN!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det høres bra ut!

Uff, syns godt de riene kan ta seg opp igjen altså. prøvd noen kjerringråd i det siste da? du er vel moden da, siden du hadde rier før i dag... hun kommer nok i løpet av et par dager tror jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tegningsblødning på mandag, så trodde lissom at jeg snart skulle være ferdig jeg! hehe. kanskje derfor jeg er ekstra utålmodig også..

 

vel, tror ikke stort på alle kjerringrådene, men er veldig glad i kakao med kanel, så tok meg en kopp før jeg la meg..

og mannen min er veldig fornøyd, for det har blitt en del sengekos i det siste..

(og DET virker! for det er gjerne etter en liten koserunde, et par timer etter, at de maseriene kommer)

 

men utover det så prøver jeg ikke på så mye gitt. går litt tur og sånn når jeg orker, og satser på at naturen gjør sitt.. det er vel en grunn til at jeg må gå sånn og vente..

 

men skulle ønske jeg hadde noen kontakter blant høyere makter som jeg kunne ringt til og bedt sette meg i gang, og så bare skjedde det altså!

 

hehe

 

huff.. nå må jeg vel snart få huset i orden litt her... *sukk*

skal jo ha denne bursdagsmiddagen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men vettu hva, nå orker han ikke mer!! stakkars fyr..

 

haha. er ikke greit å være mann..

 

hm, apropos den andre "snart-3-trim-tråden" din;

det er deilig å ha noe å gjøre, jeg har lest til og jobbet med eksamen hele 3.trim, men vær obs på at du kanskje ikke akkurat klarer like mye som før! Så det å lese skolefag kan være en god ide det, prøv å lære så mye du kan før baby kommer, for da enser du nok ikke noe annet! hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei regner med jeg ikke får så mye tid eller har så lyst til å lese til eksamen når anniken er kommet. så skal bruke tiden nå til det, så går kanskje tiden litt fortere her i huset =) håper bare jeg får gjort NOK da =P hihi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...