Gå til innhold

Gavetips til ansatte i barnehagen??????


karro

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noen fantastiske damer som jobber med sønnen min. Vil gjerne kjøpe en gave nå til sommeren. Noen med bra forslag? Vil ikke gi konfekt, blomster osv.... Noe orginalt kanskje???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg jobbet i barnehage for mange år siden så pleide vi å få vin til jul og sommer. Det satte vi veldig pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har engang fått en fin kakeboks med hjemmelagede hjertekaker i. Veldig koselig gave. Ellers er det alltid koselig å få blomster da !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Min mor skal male på en tre tallerken til barnehagen. Avdelingen heter Askeladden, og hun skal male fra det eventyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ørepropper eller hørselværn og en sixpack med øl. ;-)

 

Det var en spøk...ihvertfall sixpacken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg jobbet i barnehage fikk vi en gang smykker av en mor, det var utrolig morsomt og litt uvanlig å få. Trenger ikke være dyre smykker heller, du kan se på glitter eller noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil-engel.... det fikk min mor (hun jobber i barnehage) Hun har aldri vært spesiellt religiøs av seg, men hun syns at både tanken og engelen var så fin at nå kjører hun stolt rundt med bilengelen i speilet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sånne interiørbutikker finnes masse artigt stæsj til kjøkkenet... menu har bla noen fine gryteunderlag. Mye fint til en ikke for dyr penge:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har spurt om dette noen ganger her jeg også, og nå har jeg kommet på -HELT SELV!!- en god ide synes jeg. Har kjøpt hvite krus og porselenmaling. Så har lillegubben malt på de og skrevet navnet til den det er til (kopierte det jeg hadde skrevet på ark) under bunnen skrev jeg "klem fra....-07) De ble veldig fine! Nå skal fargen herdes i stekovnen så de tåler maskinoppvask, og så skal jeg kjøpe med en pose med fin nymalt kaffe som lukter godt:) Malingen er kjøpt på Panduro og koster jo endel, men det ble masse igjen så jeg tenkte at neste prosjekt blir å male kopper til besteforeldrene i julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går også an å kjøpe tusjer til å male på glass og krus, det er ofte lettere å bruke hvis det bare skal skrives på, spesielt hvis det er barn som skal gjøre det. De har det også på Panduro og andre hobby-butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, brukte tusj til å skrive navn, men maling og pensel til det andre han ville male. satt sammen med han hele tiden og holdt kruset, så kunne han støtte hånda si på armen min så han fikk litt mer kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Det var lurt. Er ikke så lett å skrive med maling og pensel, har nemlig prøvd det selv:) Var smart at du holdt kruset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...