Gå til innhold

Han skal sannelig bare bli der!!!!!!!


Coolmommy**080607*overtid*

Anbefalte innlegg

Vet jeg hvor jeg har han og ikke har han skriketokter heller.Veldig greit sånnsett.Slipper såre brystvorter og søskensjalusi.

Beholder store pupper mye lenger og trenger ikke tenke på bleieskift og trippel klesvask og klær som han vokser ut av.

Greit det kommer til å bli tungt med årene og magen blir nok om mulig ennå større.Men så kan han ploppe ut om en 18 år og da er det bare for han og flytte ut og stå på egene ben....

 

 

 

Huff nei....VIL FØDE NÅNÅNÅNÅNÅNÅNÅNÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er så innmari frustrert her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og du trenger aldri og være bekymret over at du legger på deg over magen!!! For det er jo naturlig siden du konstant er gravid!!

 

Ellers så kan man ikke gi gode råd til en som sitter å venter på en baby, for man er frustrert og venter uansett. Det er i allefall min erfaring.

 

Men du! Babyen kommer helt sikkert snart!!

Kanskje du kan forsøke å spise han ut!! Rett å slett spise så mye mat at han må ut for det ikke er plass lenger!!

Et kjærringråd jeg har funnet på helt selv og akkurat nå. så det virker sikkert!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkar! Slitsomt å gå sånn og vente, da. Dårlig gjort av babyen din.. :0)

Men har tenkt tanken sjøl..hvis jenta mi bare blir i magen så trenger jeg jo ikke å tenke på mating, trilling og gråting..hehe. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke spise mer enn jeg allerede gjør.Holder jo på å spise oss ut av huset her.Gnavler på alt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei!! Huff, ikke meningen å tulle ang situasjonen din altså. Bare vet så inmari godt hvordan du har det!! Og at nesten ingenting av det andre sier hjelper uansett!!

 

Det som er bra er at man glemmer litt hvor frustrert man var når nurket kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...