Gå til innhold

Spurte her i går også men- bør jeg ringe jordmor??


SOMMER :)

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd for å mase på jordmor, selv om hun er hyggelig...:-)

 

Skrev her i går om at jeg får tett oppfølging pga høyt blodtrykk som blir kontrollert av medisiner. BT har holdt seg ganske lavt nesten hele tiden. På fredag var det 120/70. Jeg hadde da 2+ i proteiner. De siste tre-fire dagene har jeg hatt store hevelser særlig i fotbladet og tærne, men også i hendene og litt i ansiktet. På morgenen er det fint igjen, kommer først litt utpå ettermiddagen.

 

Har tenkt hver kveld at jeg kanskje bør ringe å forhøre meg med jordmor dagen etter. Men så når jeg våkner og ikke har hevelser syns jeg ikke det er nødvendig lenger. I dag har jeg hatt noe flimring foran øynene og vært slapp, men ellers i fin form.

 

Ville dere sett det an litt til? Skal til jordmor på mandag. Er det slik at hevelsen må sitte i om natta for at det skal kalles ordentlig hevelse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur dette er god grunn til å ringe det meiner no eg. Hadde eg hatt hevelser og flimring for augene ville eg ha ringt.. pluss at du har høgt blodtrykk fra før av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville nok ringt jeg..

har jo flere symptomer på svangerskapsforgiftning, har du ikke det da??? og det er ikke en ting man vil tulle med...

synes det er bedre føre var, så ville nok ringt...

 

og jeg er sånn som deg som ikke vil mase eller plage de på føden, eller jordmor osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm tok mot til meg og ringte jordmor. Men hun var selvsagt ikke på jobb. Kanksje jeg må prøve fastlegen? Liker egentlig ikke å gå til henne men det er vel bedre enn å ringe rett til føden. Syns den flimringen bare blir værre... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar jeg på føden for en sjekk..

 

Typisk at mannen min akkurat nå er i et møte så han får jeg ikke tak i... :-(

 

Jaja det er vel ingenting, men greit å få sjekket det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er bra, viktig å ta slike tegn alvorlig!

Uff, trist med mannen din da... Men han ringer deg vel når han ser du har ringt! Hold oss oppdatert da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...