Gå til innhold

Ang vask av babytøy??


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Jeg fikk plutselig for meg at jeg kanskje skulle ta en vaskerunde idag, fant alle babyklærne fra storebror og har satt på vask,men det ble ganske mye klær og vi har bare tørkestativ her..

 

Jeg har sett igjennom endel av klærne og det virker som om det kan tørkes i tromel... orker ikke se igjennom alt da.. hehe.. er mengder klær.. tror dere det går bra å tørke det i tørketrommel? For da slipper vi ha 3 tørkestativer i stua i flere dager... da kan jeg bare stikke bort til svigers og sette de på tørking der for de har trommel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro at bomullsbodyer og andre mindre ømfintlige plagg kan tørkes i trommel. Strikkede plagg skal helst ikke i trommel da de kan toves.

Kommer nok til å bruke trommel på en del ting til tvillingene jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.... tenkte tørke strikkeklær,ullklær og fleece på stativ.. så sender jeg resten i trommel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og kommer til å ta mest mulig i trommelen.. klærne blir så myke og deilige, dessuten er det ingenting som lukter bedre en lukten som kommer når man har klær i trommelen..

 

her i huset legger det seg deilig skyllemiddel lukt i hvertfall^^

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes klærna blir så mye mykere av en runde i trommelen , jeg. Det sliter jo litt på klærna , da, men hvor lenge blir de små plagga egentlig brukt likevel..? :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt alt av plagg i trommel..

Untatt stikk og slikt da selvfølgelig..

 

Min filosofi:

 

Det som ikke kan tromles, det vil jeg ikke ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det blir uansett bare denne gjennomvaskinga før babyen kommer at vi kommer til å tørke i trommel ettersom vi ikke har trommel selv...

 

da blir det en tur til svigers i ettermiddag med et lass babyklær.. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...