Gå til innhold

Søte lillebroren min


hit og dit

Anbefalte innlegg

Lillebroren min på 12 har som personlig melding på msn: Eg er snart onkel, og så mange smilefjes.

 

Gode gutten min, eg blir så rørt eg (og det er ikkje ofte eg blir). Han er 14 år yngre enn meg og har alltid vert "systo" sin lillegut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stebroren min (også tolv) har noe lignende: Blir (ste)onkel til en liten jente..

 

Må si jeg ble litt rørt da jeg så det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig at dei gleder seg. Me har og ei tante på 15, men der går det berre i hest og metallica. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at de involverer seg og gleder seg så mye med oss!

Det går i Iron maiden for han, alltid det som har stått på msn. Så når han føyde til at han skal bli onkel, kom en liten tåre.. (Ja, litt hormonpreget..)

Men det skal nevnes at dette er første ungen for mange i familien, både hans og min, så det blir ganske spesielt.. Tror jeg scorer en stor stjerne i boka til de fleste, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi var på Iron maiden konsert i Bergen i vår, og skal på Metallica. Artig at ho høyrer på den samme musikken som eg høyrte på. CD samlinga mi på loftet har visstnok blitt rana. Hehe.

 

Det er første barnebarnet på mi side og. Mammo og lillebror har vert å handla klær til den lille, så alt eg treng å handle sjølv er sokker og gulpekluter. Dei hadde visst tatt heilt av på H&M og benetton. Søstra mi hadde oppholdt seg i ungdomsavdelinga, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...