Gå til innhold

man glemmer for fort hvor mye plager det er å få barn!!!


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

Huff.. jeg er ganske sliten psykisk etter veldig mye familieproblemer det siste året. Og jeg begynner å slite veldig med formen ellers også... jeg holder motet oppe,men noen dager vil jeg bare sette meg ned å gråte.. går veldig i bølgedager.

 

Jeg sliter med bekkenløsning og har nå også fått en god del vann i kroppen. Det som redder meg inn igjen hver dag, er nettene.. hvor jeg kan få hvilet ut. Men nå de siste nettene har bekkenet slått seg helt vrag.. og lysken er så j**** vond at jeg gråter av å snu meg i senga.

Jeg er oppe fra 4-6 ganger for å tisse og 2-3 ganger våkner jeg i det jeg skal snu meg fordi det gjør så vondt.

I tilegg er sønnen vår oppe hver morgen kl 06.00 fordi han våkner av pappans vekkeklokke.

 

Jeg har funnet en liten løsning på morgenproblemet da.. for sønnen har fått låne pappans gamle tv inn på rommet sitt og da setter jeg på pippi når han våkner og da sitter han i senga og ser pippi i en times tid før han vil opp å spise.. det hjelper meg så jeg får en litt roligere start på dagen ihvertfall.

 

Jeg gleder meg enormt til å bli ferdig med å ruge, men har nå også begynnt å virkelig tenke på fødselen.. jeg hadde en veldig tøff opplevelse sist og skal inn på sykehuset om en uke for å ha samtale og skrive fødebrev.. men allikevel gruer jeg meg fælt.. ikke til smertene men for å få følelsen av bli overkjørt igjen..

 

Huff jeg tror jeg har en sånn nedtur dag idag.. måtte bare få dette ut.

 

men ikke missforstå meg, vi er evig takknemmelige for å i det heletatt være så heldige å få flere barn, og gleder oss helt vilt til å treffe lillebror... men det er så veldig mye annet som spiller inn enn det å planlegge at man ville ha barn.. man tenker ikke på alt rundt det og jeg hadde helt glemt bort hvor mye vondt jeg hadde under forrige svangerskap.. men det er vel en mekanisme som er i oss kvinner.. ellers hadde vi nok holdt oss til max 1 barn. (ihvertfall mange av oss)

 

Ha en fantastisk dag damer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare si at du har lov å klage litt da:) Det er ikke bare bare å være gravid selv om de som sliter synes at vi ikke har noe å klage for, men de vet faktisk ikke hvordan det kan kjennes på kroppen å være i den situasjonen. Også er det andre gravide som har drømmesvangerskap og alt i rosenrødt rundt seg, de forstår heller ikke, men jeg vet hvordan det kan være. Så klage litt er lov:) Vil bare ønske deg lykke til:)

 

 

Ha en strålende dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja, nokre dagar er det berre nok!

er gravid med vår første, og har gitt min kjære klar beskjed om at alt dette skal gløymast før vi i det heile skal snakke om ein til :P

kvalme,kynnerar,vond rygg, halsbrann, og alt anna som følger med får dei 2 mnd eg har att til å virke som ei evigheit!

vi får bere kome oss gjennom dagen og håpe at morgondagen blir betre enn denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord.

 

Grunnen til at jeg føler jeg ikke skal klage er fordi vi er blandt de som har slitt for å bli gravide og vet hvor heldige vi er... vi brukte 36 pp før førstemann satt pg 21 pp før lillebror satt..

 

jeg vet hvor vannskelig og vondt det er å slite seg igjennom mnd med prøving.. netopp derfor han jeg vanskelig for å klage.. men idag måtte jeg bare lufte ut litt.. det hjelper meg meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...