Gå til innhold

Fri Flyt Omega 3


♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Ble overfallt av to halv hyggelige pågående jenter på mandagen utenfor butikken hjemme. Det la ut om kor bra og billig produktet var, jeg slapp jo søren meg ikke til med noen ord. hvis jeg brukte vanlig omega fra butikken- var dette mye bedre og billigere....De snakket ivei, og før jeg ante det stod jeg der med en boks i hendene...

 

Søren og, så gikk jeg vel inn ett abbonement med dette dritet da...

 

Men takk og pris for at der er sann angrefrist ting- blir oppgitt. Prøvde å ringe kontoret i Vesterålen senere på dagen, og sendte mail. Men nå har jeg bare pakket hele driten ned og sendt tilbake med angrefrist skjema.

 

Arg- sann kan det gå når du er dum og blond...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler ikke om å være blond og dum. Det handler om utrolig dyktige selgere som vet hvordan de skal trykke på de rette knappene. I tillegg til at de ofte tildels er ufyselige og invaderende på en måten man ikke helt klarer å sette fingeren på.

 

Jeg sier konsekvent "NEI TAKK" til selgere på gata. Hvis jeg tror det som selges kan være interessant (noe det veldig sjelden er), ber jeg heller om en brosjyre for å tenke på dette hjemme.

 

Huff. Ufyselige selgere! "Betaler du strøm til Hafslund?" Hva i alle dager har _de_ med om jeg betaler til Hafslund eller ei? *grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna selgere- jeg kunne aldri jobbet som selger.... Blæ :(

 

Kom frem til Kundeservice- de var ikke hyggelige jaffal. Jobber med Kundeservice selv- så vet hvordan man bør behandle folk pr telefon.

 

Selv om det står i papirene at du når som helst kan avslutte kundeforholdet- og ikke bruke penger på det- var det noe ant de sa nå....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...