Gå til innhold

Bula, nå begynner jeg å bli ganske irritert på deg !!


Gjest

Anbefalte innlegg

syns dette er mistenkelig jeg. Vi to hadde nemlig en diskusjon en gang. du påsto det var en krysning mellom Cannabis sativa og salvia divinorum, noe jeg ikke kan forstå hvor du får fra. du argumenterte med at du hadde utdannelse innen botanikk. Og nå sier du du ikke har noe utdannelse innen dette?

 

forresten, dersom du skal begynne å si du har utdannelse innen det igjen: Ingen med en utdannelse innen botanikk sier de er "glad i blomster". Alle gartnere, botanikere osv vet at det heter PLANTER, og at blomsten bare er det generative formeringsorganet til en plante. Og at plante er det generelle navnet på både generative og vegetative plantedeler. hvis du da ikke er spesifikt interessert i snittblomster da, Eller bare selve blomsterknoppene/blomsterhodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ingenting imot at folk diskuterer jeg, og jeg forstår at det er underholdning....husker godt da sylvistavanger (eller noe sånt) klarte å få ganske mange på nakken med et innlegg om røykere.

 

Må bare huske på at det faktisk er mulig å forandre mening og at man har dårlige dager hvor ting kan virke verre enn de egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...